عنوان خبر:تلخ ترین و شیرین ترین انتقادات
چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 22:34:52


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان :

انتقاد یک خبرگزاری از برگزاری مراسم افطار روز خبرنگار در قبرستان و انتقاد یک دانش آموز به منتظری از تلخ ترین و شیرین ترین خاطرات مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با خبرنگاران و منتقدان است.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از خبرگزاری شبستان، غلامرضا منتظری گفت: نقدی که برای خودم خوشایند نبود و هیمشه توی ذهن من باقی مانده، بر می گردد به مراسم افطار روز خبرنگار که دو سال پیش در امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.


وی افزود: ناراحتی من از این انتقاد به دلیل شخصی نبود بلکه بخاطر فضای قدسی و آرامگاه امامزاده در ماه مبارک رمضان بود. حالا یک سری نواقصی بود که ما هم قبول داریم و من از انها دفاع نمی کنم اما اینکه تیتر شد مراسم افطار خبرنگاران در قبرستان، خیلی برای من گران و سنگین آمد.


منتظری تصریح کرد: حالا یک وقت هایی شیوه پذیرایی بد است و کم و کاستی هایی وجود دارد می شود انتقاد را پذیرفت اما زیر سوال بردن کلیت مجموعه قبرستان و آن فضای قدسی خوب نبود اما من در مجموع از انتقادهای وارده استفاده کرده ام.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در بیان شیرین ترین خاطراتش در مورد منتقدان، گفت: شیرین ترین نقدی که به من شد توسط یک نوجوان 12 ساله اتفاق افتاد و این بود که سال 59 من معلم بودم و موضوع انشایی را با عنوان از ابرقدرت ها چه می دانید را سر کلاس ارائه کردم.


منتظری ادامه داد: این دانش آموز 12ساله بلند شد و گفت که آقا معلم من می دانم که منظور شما از ابرقدرت ها آمریکا و انگلیس و شوروی هستند ولی من آنها را ابرقدرت نمی دانم بلکه انها ابرجنایتکار هستند و شما باید موضوع انشای خود را تغییر دهید. آنجا بود که من خیلی تحت تاثیر این دانش اموز 12 ساله قرار گرفتم.


وی در خاطره ای دیگر بیان کرد: یک روز من سر کلاس درس از اسراف صحبت می کردم ولی متوجه نبودم که زیر پای من گچ های رنگی له شده است. اواخر کلاس یادداشت قشنگی به دستم رسید که آقا معلم شما در حالی از اسراف سخن می گویی که همین الان گچ های رنگی زیر پای شما له شده اند. هنوز این نقد زیبا در ذهن من باقی مانده است.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5190.html )