عنوان خبر:گلستانی ها نماد ولایتمداری
پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 23:47:59


نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس :

برگزاری یازدهمین اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی در گلستان فرصتی است تا مردم این خطه، مُهر ولایتمداری خود را پای پرونده اجلاس، باشکوه هرچه تمام‎تر بکوبند.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: به زودی شاهد دو رخداد بزرگ و ارزشمند در مرکز گلستان خواهیم بود که یکی بزرگداشت دهه کرامت و ولایت است و دیگری برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی که این انتظار وجود دارد تا گلستان با برگزاری چنین برنامه‎هایی در سطح کشور بدرخشد.

وی با اشاره به میزبانی گلستان برای اجلاس پیرغلامان حسینی اذعان کرد: این فرصت را باید غنیمت شمرد چراکه این مهم ممکن است به زودی نصیب استان گلستان نشود لذا همه باید در برگزاری برنامه‎ای باشکوه در این زمینه کوشش کنیم تا اقدام ماندگاری در کارنامه گلستان ثبت شود.

گلستانی‎ها نماد ولایتمداری خود را بارها در صحنه‎های عمل به اثبات رساندند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی برگزاری این اجلاس را زمینه‎ای برای معرفی استان در کشور و جهان اسلام برشمرد و اظهار داشت: باید تلاش شود تا در کنار این رخداد بزرگ فرهنگی و معنوی، ظرفیت‎های استان به خوبی معرفی شود.

طاهری با بیان اینکه مردم گلستان نماد ولایتمداری خود را بارها در صحنه‎های عمل به اثبات رساندند، ادامه داد: گلستانی‎ها همواره در برهه‎های مختلف همپای سایر ملت ایران تابع فرامین ولایت بوده و هستند.

وی در خصوص اهمیت ولایت‎پذیری و ولایتمداری تصریح کرد: یکی از سوالات اساسی که در روز قیامت از انسان سوال می‎شود ولایت است چراکه انسان‎ با این شاخصه و الگو می‎تواند راه درست را از نادرست تشخیص دهد و به رشد و تعالی دست پیدا کند.

ولایت یکی مهم‌ترین از ارکان اساسی در نظام اسلامی است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ولایت یکی از مهم‌ترین ارکان اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‎شود، خاطرنشان کرد: ولایتمداری و توجه به فرامین ولایت یکی از رموز پیروزی نظام اسلامی و گذر از تیررس مشکلات در برهه‎های مختلف است.

طاهری ضمن گرامیداشت دهه کرامت و امامت همچنین هفته دولت از مسئولان خواست تا نسبت به ارائه گزارش عملکرد نظام به مردم اقدام کنند و حضوری گسترده در این برنامه‎ها داشته باشند.

وی با ارائه پیشنهادی خواستار ارتقاء ویژه و عنوان مدیر برتر برای مدیران پرتلاش استان در ارائه عملکرد رخدادها و مناسبت‎های مهم در استان شد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5236.html )