عنوان خبر:سوریه، باتلاق نابودی اسرائیل و شکستی دیگر برای آمریکا خواهد بود
شنبه 9 شهريور 1392 - 23:49:57


نماینده شهرستان علی آباد کتول در مجلس :

امریکا و نظام سلطه با حرکات مفتضحانه و ددمنشانه خویش در کشورهای منطقه نظیر مصر و سوریه برای استثمار مردم به میدان آمده است.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی رحمت الله نوروزی" ایشان با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل با حمله نظامی در سوریه به دنبال ترمیم شکست های پی در پی خود در کشورهای بی دفاع افغانستان، عراق، لبنان و فلسطین هستند، اظهار داشت با هوشیاری بشار اسد و مردم سوریه، آمادگی کامل و مطلوب ارتش سوریه، ادامه راه بیداری اسلامی در منطقه، هوشیار شدن و عدم حمایت مجلس عوام انگلیس ، باری دیگر شکست امریکا و هم پیمانانش قطعی خواهد بود.
نوروزی با اشاره به ادعای دروغین امریکا و اسرائیل در خصوص سلاح های شیمیایی در سوریه، اظهار داشت امریکا و اسرائیل با دروغ پردازی و انحراف اذهان عمومی از اعمال و چهره زشت خویش، به دنبال راهی به ظاهر منطقی برای حمله به سوریه است.
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: سوریه با الگو گیری از انقلاب اسلامی سدی محکم بر سر را آمریکا بوده و امریکا باعدم حمایت مجلس عوام انگلیس، از قرار گیری در باتلاقی همانند جنگ ویتنام به هراس آمده است.
نوروزی افزود: حرکات ددمنشانه امریکا در مصر، سوریه و دیگر کشورهای منطقه با حقوق بشر و مردم سالاری ای که از آن دم می زند تناقض دارد و مردم جهان از این دروغ پردازی ها آگاه شده اند
وی در پایان با اشاره به حمایت سران کشورهای عربی از امریکا خاطر نشان کرد: سران کشورهای عرب باید هوشیار شوند که حمایت از امریکا زمینه ساز نابودی خودشان است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5243.html )