عنوان خبر:دانش روز مديران بايد با تجربه هاي عملي آميخته شود
شنبه 8 آبان 1389 - 22:41:07


مهندس 'جواد قناعت' روز شنبه در جمع اعضاي شوراي هماهنگي مديريت بحران استان با اشاره به ساختار اداري كشور و استان از دست اندركاران خواست تا با تلفيق دانش وتجربه در مقابله با حوادث ، كارگاههاي آموزشي را برگزار نمايند.



وي با اشاره به برگزاري اولين مرحله از آموزش ستادي مديريت بحران استان گلستان كه در مشهد مقدس برگزار شد، افزود: بايد فاصله آموزش وتجربه را به حداقل رساند و تجارب مديران علمي و دانشگاهي با مديران تجربي آميخته شود.
استاندارگلستان همچنين توجه به مركز فرماندهي را در مديريت بحران ضروري دانست و ادامه دوره هاي آموزشي مديريت بحران در همه زمينه ها را خواستار شد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود منشاء بحران هاي داخلي انسان را نشات گرفته از هواهاي نفساني دانست و بصيرت را نقطه اتكاء و توكل دانست تا انسان در مسير زندگي دچارفتنه نشود.
قناعت خطاب به مديران استان همچنين بر دقت جدي در قانون هدفمند كردن يارانه هاو ايجاد بصيرت و آگاهي داخلي با اتكاء به آموزه هاي ديني تاكيد كرد.
لازم بذكر است اولين مرحله از دوره آموزش ستادي مديريت بحران با حضور 6 شهرستان از استان گلستان شامل گنبدكاوس ، آزادشهر ، مينودشت ، كلاله ، راميان ومراوه تپه و همچنين مديران عضو شوراي هماهنگي مديريت بحران اين مناطق از تاريخ 4/ 8/89 الي 7/8/89 در مشهد مقدس برگزارشد.
در آئين اختتاميه اين دوره از كارگروههاي برتر از نظر علمي ، انضباط و اخلاق ،سناريوي برتر ،نيروهاي فعال گروه و برندگان مسابقات طناب كشي تقدير بعمل آمد.
مرحله دوم آموزش ستادي مديريت بحران استان گلستان از تاريخ 10/8/89 لغايت 14/8/89 در مشهد مقدس برگزار مي شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-525.html )