عنوان خبر:شهدامظهرقدرت ایران هستند
سه شنبه 12 شهريور 1392 - 22:59:12


نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس :

در اوضاع فعلی امروز همه ی مسئولین باید وصیت نامه امام خمینی (ره) را بازخوانی و عمل به توصیه های آن را نصب العین کارهای خویش قرار دهند.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی رحمت الله نوروزی" ایشان در مراسم عزاداری امام صادق (ع) و یادواره شهدای روستای سیاه مرزکوه در جمع مردم روستا و مسئولین شهرستان علی آباد کتول بیان داشت: خمینی (ره) قبل از عروج آسمانی خویش، گنجینه ای گرانبها را در قالب وصیت نامه در میان ما قرار داد، که باید تمام مردم و بخصوص مسئولین برای تشخیص و حرکت در مسیر صحیح انقلاب اسلامی، به توصیه های آن عمل کنند
پشتیبانی مردم از نظام اسلامی قدرتی فرامنطقه ای است
وی با بیان اینکه ولایت فقیه برای انقلاب اسلامی ایران نعمتی وصف ناشدنی است، پایبندی مردم به نظام اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه را یک قدرت فرا منطقه ای دانسته، اظهار داشت: دشمنان ما از قدرت همسویی مردم با نظام و وجود رهبری آگاه و مدبر در راس امور ایران می هراسد.
نوروزی با اشاره به تلاش و عدم موفقیت دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای تقابل مردم با نظام از طریق تهاجم فرهنگی، افزود: دشمن امروز با تحریم ها و جنگ اقتصادی همان هدف گذشته را دنبال می کند، اما رهبری فرزانه ی ما با هوشیاری در نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بار دیگر مانع تحقق اهداف شوم دشمن شدند.
نمیانده مردم علی آباد کتول در مجلس خاطر نشان کرد: حماسه سیاسی با حضور با شکوه مردم در 24 خرداد محقق و یقیناً تحقق حماسه اقتصادی با هماهنگی و هوشیاری مردم و مسئولین محقق می شود.
سوریه پیشانی مبارزه رزمندگان اسلام با اسرائیل است
نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود، سوریه را پیشانی مبارزه رزمندگان اسلام با اسرائیل دانسته، اظهار داشت: ایستادگی بشار اسد به جهت الگوگیری وی از رهبر انقلاب و رزمندگان ایران اسلامی است
وی در پایان گفت ایران کشوری تاثیرگذار در منطقه و شهدا مظهر این تاثیرگذاری هستند



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5250.html )