عنوان خبر:تجلیل از اعضای دور سوم شوراهای فاضل آباد
پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 23:05:50


معاون فرماندار شهرستان علی آباد :

شوراي سوم فاضل آباد و بخش کمالان يكي از شوراهاي موفق با كارنامه درخشان كاري است كه آثار كار و تلاش جدي توام با تفاهم و پشتكار در آن به وضوح ديده مي‌شود.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد کتول"، مراسم تجليل ازشوراهاي دوره سوم بخش کمالان باحضور ابراهيم احمدي معاونت فرمانداري علي آباد کتول،نوروزي نماينده مردم علي آباد در مجلس شوراي اسلامي درمحل بخشداري فاضل آبادانجام شد.
ابراهيم احمدي در اين مراسم از سالها زحمات و تلاش‌هاي ارزنده اعضاي سومين دوره شوراي اسلامي بخش کمالان تقديرنموده و اظهار كرد: شوراي سوم فاضل آباد وبخش کمالان يكي از شوراهاي موفق با كارنامه درخشان كاري است كه آثار كار و تلاش جدي توام با تفاهم و پشتكار در آن به وضوح ديده مي‌شود.
وي افزود:نظام مقدس اسلامي يک نظام مردم سالارديني است ،35سالي که ازعمرپربرکت انقلاب اسلامي گذشته درعرصه ها ومقاطع مختلف مردم همواره درصحنه حضورداشتند واين حضور باعث شده که انقلاب ماباعزت  وعظمت کارخودش رادرعرصه هاي مختلف چه جهاني وداخلي به حمدالله انجام داده که دشمن درطول عمرانقلاب همواره به دنبال اين بوده که مردم راازانقلاب ونظام جداکند.
معاون فرمانداراظهارداشت :عرصه حماسه چه سياسي واقتصادي قطعا باحضور مردم محقق مي شود.
احمدي گفت: تجربه شما درطول 6سالي که گذشت يک سرمايه است، همه شما به عنوان يک سرمايه براي نظام هستيد چراکه به برکت راي مردم واعتمادي که مردم  ونظام به شما کرده يک تجربه اي رااندوخته ايد که اين تجربه مي تواند توشه اي براي ديگران باشد.
وي عرصه خدمت در شوراهاي اسلامي شهر و روستا را شايسته ترين منصب خدمتگزاري بي منت و صادقانه به مردم دانست وافزود:يکي ازوظايف همه مااين است که اندوخته هايمان را به ديگران منتقل کنيم .
درپايان احمدي اخلاص و مردمي بودن را رمز موفقيت و جاودانگي خدمتگزاران برشمرد و گفت: توجه به اين مهم باعث مي‌شود تا نام نيك و جاوداني از مسوليت افراد در اذهان مردم باقي بماند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5255.html )