عنوان خبر:تعجب از جملات نابجای یک وزیر
دوشنبه 18 آذر 1392 - 22:44:47


می گویند وقتی انسان عصبانی می شود ممکن است سخنانی را بر زبان بیاورد که در حالت عادی آن را نمی گوید. بنابراین خیلی نمی توان روی آن حساب کرد.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از "جهان نیوز" مهرداد بذرپاش نماینده مجلس شورای اسلامی  با انتشار تصویری از شهید حسن تهرانی مقدم در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی افسران نوشت: 

جا دارد آقای ظریف در حاشیه نشست 5+1 در رابطه با توانمندی های نظامی ایران از جان کری سئوال کند


یاد شهید حسن تهرانی مقدم بخیر


می گویند وقتی انسان عصبانی می شود ممکن است سخنانی را بر زبان بیاورد که در حالت عادی آن را نمی گوید. بنابراین خیلی نمی توان روی آن حساب کرد.


اما با وجود این بعضی وقتها انسان ها عقایدی را که در درون آنها وجود دارد در حالت عصبانی یا در خواب و ... بیان می کنند.


در رسانه ها خواندم که آقای ظریف در دانشگاه تهران گفته اند : " آیا فکر کردید آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟" امیدوارم این اظهارات آقای ظریف از نوع اول باشند چرا که اگر از نوع دوم باشد به نظرم کار خیلی بالا می گیرد.


سی و چهار سال از انقلاب گذشته و پیر جماران شاگردانی تربیت کرده است که حسن تهرانی مقدم یکی از آنهاست. شاگردانی که مجاهد باموالهم و بانفسهم بودند و همه زندگی خود را جوری گذراندند که حتی این گونه حرفها از زبان دشمنان این کشور هم مطرح نشود و دشمن هم اینگونه جرات خطابه گفتن را نداشته باشد. چه برسد به وزیر خارجه کشور عزیز خودمان!


جمله ای که حتی بر فرض سهوی بودن، وزیر محترم بر زبان راندند نشان از بی اطلاعی ایشان از ظرفیتهای نظامی و تسلیحاتی ما ست که این برای یک عضو محترم شورای عالی امنیت ملی کشورمان بد است.


برخی از اطلاعات که البته مشتی از خروارها اطلاعات نظامی و تسلیحاتی ماست را بعضی از سرویس های جاسوسی خارجی و بطور خاص سرویس جاسوسی  رژیم صهیونیستی بدست آورد و پس از کسب این اطلاعات حتی فکر تهدید ایران را نیز از سر بیرون کرد. حال این جملات نابجا از یک وزیر محترم جای تعجب فراوان دارد و بی تردید بر خلاف امنیت ملی کشورمان است.


جا دارد آقای ظریف در نشست بعدی 5+1 برخی از این دستاوردها را از طرفهای غربی بویژه جان کری که اطلاعات خوبی در حوزه نظامی دارد سئوال کنند تا اطلاعاتشان افزایش یابد و از موضعی متفاوت از گذشته مذاکره کنند. امیدوارم تا به این جای مذاکرات ایشان با این نگاه و بینش نسبت به توانمندی فرزندان غیور خودمان مذاکره نکرده باشند چرا که در غیر اینصورت اوضاع قابل ادامه نخواهد بود.


یاد حسن تهرانی مقدم بخیر. فرمانده ای که آرزوی نابودی اسرائیل را داشت و با ایمان به وعده الهی آنگونه مجاهدت کرد که امروز فرمانده های ارتش رژیم صهیونیستی حتی با شنیدن نامش تنشان به لرزه می افتد و دیگر هیچ قدرتی حتی فکر حمله نظامی به ایران را در مخیله اش نمی پروراند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5292.html )