عنوان خبر:قدردان میراث بزرگ و بی همتا،بی بدیل ائمه باشیم
شنبه 23 آذر 1392 - 20:25:14


فرماندار علی آباد کتول :

یک مدیر با قناعت در زندگی، انصاف و ارتباط خوب با مردم می تواند به وظیفه خویش درست عمل کند.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد کتول" جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه علی آبادکتول ،کی پور فرماندار شهرستان علی آبادکتول و مدیران شهرستانی درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه علی آباد گفت : قدردان میراث بزرگ و بی همتا، بی بدیل ائمه باشیم که میراث آن فرهنگ ،علم ،ادب و معرفت است.
وی اظهار داشت:بهترین ارثی که ائمه اطهاربرای امت اسلامی و پیروانشان به یادگارگذاشتند همین فرمایشات ،سخنان و راهنمایی هایی است که از آنان بیان شده ،و این نورهیچ وقت خاموشی ندارد.
امام جمعه علی آباد افزود:یکی از مهمترین نامه ها و میراث علی (ع) که برای ما باقی مانده است نهج البلاغه است و یکی از قسمت های مهم آن،نامه منشور حکومتی است که امروزمی تواندچراغ راه همه مدیران باشد.
علی اکبرکی پورفرماندارشهرستان علی آباد کتول گفت:مسئولیت ومدیریت در اعتقاد اسلامی فرصتی است که فرد مدیربه تعالی روحی وکمال برسد، یعنی فرد مدیر اگر درعملکردش تغییری ایجاد نکرده باشد معلوم است که درنتیجه مدیرتیش اثربخش نبوده است.
فرماندار اظهارداشت :اگرانسان بخواهد درسلسله مراتب مدیریتی پیشرفت و تحول ایجادکندچندشرط لازم است که این شرط ها شامل علم داشتن یاهمان تخصص است وگام بعدی عامل به آن تخصص باشدیعنی به آن تخصصی که داردعمل کند.
کی پور با اشاره به نکات مدیریتی حضرت علی (ع) در توصیه به مالک اشتر بیان داشت :مدیریت امانت است و در انجام امور مدیریتی باید اعتدال میان رقیب، اعتدال در نزدیک کردن افراد به خود و دور کردن افراد از خود، سخت گیری در اموال بیت المال، تحقیق در نشستن بر سفره افراد را مود توجه قرار دهیم.
وی افزود: یک مدیر با قناعت در زندگی، انصاف و ارتباط خوب با مردم می تواند به وظیفه خویش درست عمل کند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5295.html )