عنوان خبر:مسابقات رباتیک دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد علی آباد کتول
شنبه 23 آذر 1392 - 20:33:34


رییس دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد علی آباد کتول:

هدف از این مسابقات توسعه تعامل علمی ، فنی معرفی نسل جدیدی از ربات های تعقیب خط پیشرفته و اتوماتیک و همچنین رباتهای مین یاب اتوماتیک است.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد" رضا میرعرب بیان کرد : این مسابقات در قالب 2لیگ مین یاب و مسیر یاب و با حضور 36 تیم از استان های گلستان ،مازنداران ،خراسان رضوی و آذربایجان شرقی برگزار شد .

مسئول برگزاری این مسابقات تصریح کرد:حضور تیم های پیشرفته از استان های خراسان رضوی ، مازنداران و آذربایجان شرقی از جمله نکات برجسته این مسابقات است

میر عرب اذعان داشت : حضور حداکثری تیم های استان نظیر گرگان، گنبد ، علی آباد کتول ، آزاد شهر و گالیکش ، توان مهارتی و فنی و سطح دسترسی به توان مدرن علم روباتیک را نشان می دهد.

رییس دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد علی آباد کتول خاطرنشان کرد : این مسابقات با هدف توسعه تعامل علمی ، فنی معرفی نسل جدیدی از ربات های تعقیب خط پیشرفته و اتوماتیک و همچنین رباتهای مین یاب اتوماتیک برگزارشده است .

در پایان مسابقات امروز، تیم (هرو) از گرگان در لیگ مسیر یاب مقام اول را کسب کرد و تیم های ( فخرالدین اسعد گرگانی ب) و (پوزیتیو) هر دو از گرگان به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند .همچنین در لیگ ربات های مین یاب بیم (پرشین ) از علی آباد کتول مقام اول را به خود اختصاص داد و تیم (واله ) مدرسه نمونه دولتی گرگان و تیم (آی کیوتیم) از علی آباد کتول به ترتیب رتبه های دوم وسوم این دوره ازمسابقات را کسب کردند و در مجوع 35میلیون ریان جایزه به افراد برتر اختصاص داده شد .

شایان ذکراست تیم های مشهد و تبریز هم به دلیل بارش برف از شرکت در این مسابقات باز ماندند.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5296.html )