عنوان خبر:تشییع پیکر شهید علی محمدی
يكشنبه 1 دي 1392 - 22:13:27


صبح امروز با حضور مسئولان استانی :

پیکر شهید اسماعیل علی محمدی جانباز ۷۰ درصد گرگانی، صبح امروز (۱ دی) با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان و مقامات لشکری و کشوری و مردم متدین شهر گرگان تشییع شد.



جانباز شهید اسماعیل علی محمدی متولد سال42 گرگان بود که روز گذشته (30 آذر) بر اثر جراحات وارده ناشی از جنگ تحمیلی به رفقای شهیدش پیوست.


به گزارش گلستان نیوز به نقل از "خبرگزاری شبستان" شهید علی محمدی از مبارزین قبل از انقلاب بود که بارها در درگیری با ماموران شاهنشاهی مضروب شده بود ولی دست از حمایت امام (ره) و انقلاب بر نداشت تا اینکه با شروع جنگ تحمیلی به ارتش پیوست و در عملیات سومار در سال 64 زمانی که در تیپ 40سراب مشغول به خدمت بود دچار عارضه قطع نخاعی می شود.


این شهید بزرگوار نزدیک به 28 سال با این عارضه دست و پنجه نرم کرد تا اینکه روز گذشته در حالی که سال های سال روی ویلچر روزگار خود را می گذراند به درجه رفیع شهادت نایل آمد.


شهید علی محمدی سال های بعد از جنگ تا شش ماه قبل در تهران بود و به فعالیت های مذهبی در هیئت می پرداخت تا اینکه شش ماه قبل به همراه خانواده به گرگان آمد.


پیکر پاک این شهید بزرگوار صبح امروز (1 دی) در لشکر 30 گرگان با حضور آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، امیر خمری فرمانده لشکر 30 گرگان و سایر مقامات لشکری و کشوری و مردم خونگرم و شهید پرور گرگان تشییع و برای خاکسپاری به امامزاده عبدالله گرگان انتقال و در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس آرام گرفت.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5313.html )