عنوان خبر:وظيفه ما انتقال مفاهيم و ماهيت انقلاب به نسل جوان است .
دوشنبه 23 دي 1392 - 21:04:33


معاون فرماندار علی آباد کتول :

آنچه امروز نياز جامعه ما در راستاي تدوام انقلاب است انتخاب شيوه هاي نوين و برنامه ريزي دقيق براي انتقال مفاهيم و ماهيت انقلاب به نسل جوان است.




جلسه اي به منظور كميته بانوان و خانواده ستاد گراميداشت دهه مبارك فجر شهرستان علي آباد كتول با حضور ابراهيم احمدي معاون فرمانداري علي آباد كتول در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار گرديد.

به گزارش گلستان نیوز به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد" احمدي گفت : آنچه امروز نياز جامعه ما در راستاي تدوام انقلاب است انتخاب شيوه هاي نوين و برنامه ريزي دقيق براي انتقال مفاهيم و ماهيت انقلاب به نسل جوان است.

وي اظهار داشت: عزت مندي كه در طول تاريخ ملت همواره بدنبال آن بود موجب حركت آنها در مسير ايدئولوژي ديني و رهبري حضرت امام خميني (ره)شد و با تجربه اي كه ملت ما از انقلاب ها و نهضت ها كه طي چندين سال آنها را با تمام وجود تجربه كرده بود راه درست را انتخاب نمود و با تكيه بر انگيزه هاي الهي و رهبري قاطعانه حضرت امام (ره) بساط سلطه را براي هميشه از كشور برچيد و با مشكلات و مسائلي كه از آن زمان تاكنون دشمن بر سر راه اين انقلاب گذاشته است مبارزه كرده است.

معاون فرماندار افزود: دهه فجر فرصتي براي اقتدار ملت و نمادي براي اتكاي به قدرت دروني ملت است.

احمدي افزود: بايد بدانيم دشمن لحظه اي از ما غافل نيست و با تفرقه افكني و ايجاد فاصله بين نسل انقلاب و امروز درصدد نفوذ است و از همه امكانات و رسانه ها و ابزارهاي خود براي تغيير مسير انقلاب تلاش مي كنند،لازم است هوشيارانه با وحدت و يكپارچگي كه در بين همه اقشار و مردم هست صيانت كنيم و براي ناكامي دشمن برنامه ريزي دقيق و برنامه هاي كارآمد داشته باشيم .

در پايان اين جلسه نيز برنامه هاي شاخص فرهنگي كميته بانوان و خانواده مشخص اعلام گرديد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5335.html )