عنوان خبر:بصيرت نقطه اتكاي انسان در برابر فتنه
دوشنبه 10 آبان 1389 - 18:46:00


به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، جواد قناعت در مراسم اختتاميه اولين مرحله از دوره آموزش ستادي مديريت بحران استان اظهار داشت: دانش روز مديران بايد با تجربه‌هاي عملي آميخته شود تا بتوانند در مقابله با حوادث و بحران‌ها موفق باشند.



وي با اشاره به ساختار اداري كشور و استان از دست‌اندركاران خواست تا با تلفيق دانش و تجربه در بروز حوادث، كارگاه‌هاي آموزشي را برگزار كنند.
استاندار گلستان افزود: بايد فاصله آموزش و تجربه را به حداقل رساند و تجارب مديران علمي و دانشگاه با مديران تجربي آميخته شود.
قناعت توجه به مركز فرماندهي را در مديريت بحران ضروري دانست و ادامه دوره‌هاي آموزشي مديريت بحران در همه زمينه‌ها را خواستار شد.
وي منشأ بحران‌هاي داخلي انسان را نشأت گرفته از هواهاي نفساني دانست و بصيرت را نقطه اتكا و توكل دانست تا انسان در مسير زندگي دچار فتنه نشود.
قناعت خطاب به مديران بر دقت جدي در قانون هدفمند كردن يارانه‌ها و ايجاد بصيرت و آگاهي داخلي با اتكاي به آموزه‌هاي ديني تاكيد كرد.
اولين مرحله از دوره آموزش ستادي مديريت بحران با حضور شش شهرستان از استان گلستان از جمله گنبدكاووس، آزادشهر، مينودشت، كلاله، راميان و مراوه‌تپه و همچنين مديران عضو شوراي هماهنگي مديريت بحران آن شهرستان از تاريخ چهار آبان 1389 الي هفت آبان 1389 در مشهدمقدس برگزار شد.
گفتني است در آئين اختتاميه از كارگروه‌هاي برتر از نظر علمي، انضباط و اخلاق، سناريوي برتر، نيروهاي فعال گروه و برندگان مسابقات طناب‌كشي تقدير به عمل آمد.
مرحله دوم آموزش ستادي مديريت بحران استان گلستان از تاريخ 10 آبان 1389 لغايت 14 آبان 1389 در مشهد مقدس برگزار مي‌شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-534.html )