عنوان خبر: اعتصام به ریسمان الهی و التزام به ولایت فقیه تنها راه حل مشکلات جامعه
سه شنبه 24 دي 1392 - 22:51:42


نماینده ولی فقیه در استان گلستان :

امروز تنها راه حل مشکلات در جامعه ما اعتصام به ریسمان الهی است و محوریت ولایت فقیه در کشور ما و التزام همه ما به این محور می تواند ما را از همه خطرات حفظ کند.



آیت الله سید کاظم نورمفیدی در همایش وارثان نور که به مناسبت هفته وحدت با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری و علمای شیعه و تسنن در گرگان برگزار شده بود اظهار داشت: مساله وحدت امت اسلامی واضح و روشن است و احتیاج به استدلال و بحث ندارد و این به عنوان یک ضرورت برای امت اسلامی مطرح است.

به گزارش گلستان نیوز به نقل از "خبرگزاری مهر" وی تصریح کرد: "واعتصموا به حبل الله جمیعا" یک تکلیف الهی است "‌ولا تفرقوآ" یعنی این که از هم جدا نشوید و پراکنده نشوید و این هم یک تکلیف شرعی است.

امام جمعه گرگان با بیان این که وحدت امت اسلامی به مصلحت جامعه است، گفت: ما امروز در حال جنگ هستیم که این جنگ از نوع جنگ فرهنگی است و سیاست دشمن در این جنگ فرهنگی تفرقه انداختن بین مسلمانان است.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: ما باید دست به دست هم بدهیم و در این میدان جنگ نگذاریم دشمن پیروز شود و امروز کسانی که دنبال وحدت اسلامی هستند خودش یک جهاد عظیم است .

امام جمعه گرگان در ادامه با بیان این که جهاد در جنگ فرهنگی وظیفه همه امت اسلام است، افزود: امروز در مصر برای به همه پرسی گذاشتن قانون اساسی ، فضایی امنیتی و دودسته گی ایجاد شده است ولی در زمانی که در کشور ما سی و چهار سال قبل قانون اساسی به همه پرسی گذاشته شد همه به آن در فضایی آرام رای دادند.

وی ادامه داد: در کشور ما محور ولایت فقیه و رهبری های حکیمانه ایشان و انسجام ووحدتی که قراردارد جلوی همه خطرها را می گیرد و ما بسیاری از این خطرها عبور کرده ایم .




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5340.html )