عنوان خبر:میزبانی جشنواره فیلم فجر در گلستان همزمان با 5 استان
پنجشنبه 26 دي 1392 - 23:11:19


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان :

باتوجه به توافقات صورت گرفته امسال جشنواره ملی فجر در شش استان کشور برگزار می شود که گلستان هم جزو آن شش استان است.



غلامرضا منتظری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، شب گذشته (25 دی) در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به توافقات صورت گرفته امسال جشنواره ملی فجر در شش استان کشور برگزار می شود که گلستان هم جزو آن شش استان است.


به گزارش گلستان نیوز به نقل از "خبرگزاری شبستان" وی با اشاره به اینکه از مجموعه گروه های راه یافته به جشنواره بین المللی فجر تعداد 4 گروه به استان گلستان اعزام شدند، افزود: استان های تهران و خراسان شمالی و یک تیم بین المللی مجارستان و هند و ایران که به صورت مشترک کار کردند در گرگان و گنبد به اجرا در خواهد آمد.


منتظری اظهارداشت: در مجموع 8 اجرا خواهیم داشت که زمان تئاتر در گرگان ساعت 18:30 و در گنبد ساعت 18 خواهد بود و این جشنواره از(25 دی) تا (1 بهمن) ادامه خواهد داشت.


وی تصریح کرد: در تمامی برنامه هایی که به عنوان جشنواره های بین المللی فجر اجرا می شود می توان آثار را منطبق با اهداف جشنواره کرد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خود را به عنوان یک بیننده و مخاطب خطاب کرد و گفت: ما هنوز با نقطه هدف فاصله داریم و کارهای که تولید می شود و به جشنواره بین المللی فجر راه پیدا می کند باید به جهت سطح کمی و کیفی طرازشان ارتقا داده شود.


وی با بیان اینکه آنچه که کار را به جهت هدفمندی متمایز می کند متن است، افزود: ما به جهت متن با فقر جدی مواجه هستیم و باید به تربیت نویسندگان مبادرت کنیم تا متناسب با اهداف آرمان های انقلاب بنویسند.


منتظری یادآورشد: ما هنوز در حال استفاده از ذخایر گذشته هستیم.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قلمرو همه کشورهای اسلامی و جنبش های آزادی بخش به ایران اسلامی معطوف شده است باید تلاش خود را مضاعف کرده و نسبت به کارها قانع نباشیم.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5343.html )