عنوان خبر:جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان
شنبه 5 بهمن 1392 - 19:38:35


حجت الاسلام والمسلمین مازندرانی:

پرچم دینداری و باور دینی نماز است و باید توجه ویژه ای به نماز و برپایی نماز جماعت در دانشگاهها به ویژه دانشگاه های آزاد اسلامی  داشت.



جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی  استان گلستان با محوریت راهکارهای افزایش حضور دانشگاهیان در برنامه های ستاد اقامه نماز دانشگاهها و برنامه های گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در واحد علی آبادکتول با حضور حجت الاسلام والمسلمین مازندرانی رئیس  دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان گلستان و روسای مراکز دفاتر فرهنگ اسلامی دانشگاههای آزاد اسلامی استان و مسئولین واحد برگزار شد .

به گزارش گلستان نیوز به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی داشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول" در این جلسه حجت الاسلام مازندرانی ضمن خیر مقدم گویی طی سخنانی با اشاره به آیات که نماز بزرگترین و زیبا ترین سرود زندگی است گفت : پرچم دینداری و باور دینی نماز است و باید توجه ویژه ای به نماز و برپای نماز جماعت در دانشگاهها به ویژه دانشگاه های آزاد اسلامی  داشت.

وی خاطر نشان کرد :یکی از مسائلی که دانشجویان و دانشگاهیان را برای شرکت در نماز جماعت تشویق می کند حضور رئیس دانشگاه و هیات رئیسه و مسئولین در بر پایی نماز جماعت آن دانشگاه است .

سپس نظرات و موارد پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که ازمباحث مهم این جلسه میتوان بیان احکام دینی بعد ازبرپایی اقامه نماز  و گذاشتن جلساتی برای امام جماعت دانشگاهها در این خصوص اشاره کرد .




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5358.html )