عنوان خبر:قرآن کتاب هدایت، تامین و تضمین کننده سعادت بشر در دنیا و آخرت است
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 23:09:19


نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

انسان ها باید همان گونه ای که به فکر سلامتی جسمی خود هستند به فکر سلامتی روح خود هم باشند.



حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان، عصر امروز (10 بهمن) در یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی استان گفـت: قرآن کتاب آسمانی و معجزه جاودان پیامبر است.


به گزارش گلستان نیوز به نقل از "خبرگزاری شبستان" وی با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت، تامین و تضمین کننده سعادت بشر در دنیا و آخرت است، افزود: وجه اشتراک قرآن با دیگر کتاب هایی همچون انجیل و تورات آسمانی بودن آن ها است.


حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه قرآن معجزه جاودان پیامبر اکرم(ص) است، اظهارداشت: معجزات بسیاری در زندگی پیامبر اکرم(ص) وجود دارد که امروز یک تاریخ است و با آن ها نمی توان فرد را هدایت کرد.

وی تصریح کرد: بیش از 3 هزار معجزه در طول زندگی پیامبر اکرم (ص) نقل شده است.


نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: دشمنان از همان ابتدای نازل شدن قرآن کریم به مبارزه برخاستند و این دشمنی ها تا کنون ادامه دارد.


وی در خصوص اینکه قرآن ضامن دنیا و آخرت انسان است، گفت: قرآن جوابگوی همه نیازهای انسان ها است و رمز و راز عالم هستی در آن جای گرفته است.


حجت الاسلام غلامی با اشاره به ضعف و نقص هایی که در رابطه انسان با قرآن وجود دارد، افزود: باید سعی کرد تا درک خود را نسبت به قرآن افزایش داد چرا که تمام مشکلات زمانی رخ خواهد داد که بین قرآن و  عترت جدایی افتاد و این دو باید در کنار هم قرار بگیرند.


وی اظهارداشت: این کتاب آسمانی جداکننده حق از باطل است و انسان را از ظلمت نجات خواهد داد و به نور خواهد رساند.


نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه کمال انسان خود را به خدا رساندن است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه انسان به دنبال راهی است تا خود را به خداوند متعال برساند اما گاهی دچار بی راه می شود که انسان باید در انتخاب مسیر درست دقت لازم را داشته باشد.


وی گفت: همه ما انسان ها مسافرانی هستیم در پایان سفر به خداوند خواهیم رسید اما با تفاوتی که خوبان به جمال و بدکاران به جلال خداوند خواهند رسید.


حجت الاسلام غلامی با اشاره به دوران آخرالزمان، افزود: در این دوره که ظلم و تاریکی همه جا را فرا خواهد گرفت نیاز بشر به قرآن بیشتر خواهد بود.


وی با بیان اینکه این کتاب آسمانی با روح انسان مرتبط است، اظهارداشت: انسان ها باید همان گونه ای که به فکر سلامتی جسمی خود هستند به فکر سلامتی روح خود هم باشند چرا که نزدیک بودن به این کتاب مقدس باعث خواهد شد تا از گرفتاری ها و مشکلات رهایی یابیم.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5359.html )