عنوان خبر:در جدال حق و باطل، همیشه پیروزی با حق است
سه شنبه 22 بهمن 1392 - 17:02:04


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان :

لبخندهای موقت و موسمی دشمنان ما را دلخوش نکند چنانکه مقام معظم رهبری نیز فرمودند «شعار مرگ بر آمریکا یک شعار همیشه زنده است».



غلامرضا منتظری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان با تبریک ایام‎الله دهه فجر اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا و استکبار جهانی هر از گاهی آنچنان جلوه‎گری می‎کنند که در دل افراد سست ایمان خوف ایجاد می‎شود اما باید بدانیم جدال حق و باطل تا قیام عصر (عج) وجود دارد و دشمنان بر اساس آیات قرآن هیچگاه از ما خشنود نمی‎شوند مگر اینکه از آنها پیروی کنیم.

به گزارش گلستان نیوز به نقل از "خبرگزاری فارس" وی با بیان اینکه حرکت بالنده انقلاب اسلامی پرشتاب است، تصریح کرد: رهبری امام خمینی(ره) از زمان تشکیل این انقلاب مثال زدنی بود چرا که در کنار توکل به خدای یگانه از تجارب نهضت‎های پیشین با هوشمندی استفاده کردند لذا انقلاب اسلامی با خطر بن‎بست مشروطه مواجه نمی‎شود، با افراط گرایی در نهضت ملی شدن صنعت نفت مواجه نمی‎شود.

پیوند امت و ولایت تقویت شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان داشت: امام خمینی (ره) تجربه تاریخی را با دانش سیاسی و باورهای اعتقادی گره زدند و توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

منتظری تاکید کرد: اکنون نیز برای تداوم انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردها باید قلمرو نگاه‎مان را به راهبردهای کلان مقام معظم رهبری معطوف کنیم، رئیس جمهور نیز چه زیبا در نشست اخیرشان با دانشگاهیان و کارکنان وزارت اطلاعات اشاره داشتند که در این کشور فقط یک پرچم باید برافراشته باشد آن هم پرچم رهبری است.

وی یادآور شد: ما امروز این را به تجربه تاریخی دریافتیم که اگر پیوند امت و ولایت تقویت شود و این همراهی و همسویی رشد پیدا کند ما به اهداف از پیش تعیین شده امام و انقلاب دست پیدا می‎کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: تجربه نشان داد که پیشرفت‎های چشمگیر ایران از جمله در تکنولوژی و انرژی هسته‎ای اوضاعی بود که شخص رهبری خیلی هوشمندانه ورود کردند و به فرجام هم رسید.

منتظری افزود: برای استمرار انقلاب اسلامی باید با تمام احترام صاحبان اندیشه و تفکر در کشور که همه نقش‎آفرین هستند قلمرو نگاهمان را به کلام و راهبردهای تاثیرگذار معظم‎له معطوف کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان از زمان شکل‎گیری انقلاب اسلامی به هراس افتادند، یادآور شد: دشمنان موضوع ایران هراسی را در دستور کار خود قرار دادند آنها هراس‎شان از شکل‎گیری پدیده‎ای به نام انقلاب اسلامی بود لذا هر چه تلاش کردند که بتوانند از صدور این انقلاب عظیم پیشگیری کنند نتوانستند چون این سنت خداوند است.

منتظری ادامه داد: با شکل‎گیری بیداری اسلامی می‎بینیم که ضریب وحشت دشمنان بیشتر شده لذا تحریم‎ها را برای مقابله با انقلاب اسلامی افزایش داده‎اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان داشت: ما باید باور داشته باشیم که سنت خدا عملی خواهد شد، باید باور داشته باشیم که در جدال حق و باطل، همیشه پیروزی با حق است، گاهی مواقع باطل آنچنان خودنمایی می‎کند که ما حق را کمرنگ می‎بینیم اما واقعیت این است که همیشه باطل نابودشدنی است.

منتظری با بیان اینکه 22 بهمن نقطه اوج انقلاب اسلامی است، گفت: در شرایط حساس کنونی 22 بهمن می‎تواند در گستره ملی و بین‎المللی یک محک باشد لذا همه کسانی که این انقلاب را باور دارند و نگاه حداقلی‎شان توجه به این آب و خاک است چه با نگرش ملی و چه میهنی و اسلامی باید بدانیم که 22 بهمن یک آزمون مجدد است.

وی ابراز داشت: دشمنان اکنون هم به تفکر و اندیشه ما چشم دوختند و هم به آب و خاک کشورمان لذا اگر طرفدار هر کدام هستیم باید در 22 بهمن حضور پیدا کنیم و نشان دهیم «چو ایران نباشد تن من مباد».




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5387.html )