عنوان خبر:دیدار نوروزی با روئسای هیئت های ورزشی علی آباد کتول
يكشنبه 27 بهمن 1392 - 21:35:28


نماینده شهرستان علی آباد در مجلس :

جوانان سرمایه های با ارزش و منابع انسانی جامعه هستند.



رحمت اله نوروزی، نماینده علی آباد کتول، کمالان، مزرعه و سنگدوین،  در دیدار با روئسای هیئت های ورزشی شهرستان علی آبادکتول و رئیس اداره ورزش وجوانان این شهرستان، ضمن شنیدن، نظرات و مشکلات آنان، اظهار داشت: جوانان سرمایه های با ارزش و منابع انسانی جامعه هستند، که پیشرفت و توسعه آینده این مرزو بوم در گرو سلامتی این جوانان است.
به گزارش گلستان نیوز به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی رحمت الله نوروزی" وی افزود: بی شک برای رسیدن به اقتدار و توسعه هر مملکتی لازم است، برای سلامتی، نشاط و تندرستی آنها برنامه ریزی کرد، زیرا جوانان با نشاط و قوی با پیشرفت در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی، عوامل پیشرفت و توسعه در جامعه خواهند بود.
نائب رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس نهم، در ادامه گفت: شهرستان علی آباد کتول، جوانان بسیار مستدعی در زمینه های مختلف ورزشی دارد که تا کنون در عرصه های ملی و بین المللی افتخارات زیادی برای ما به ارمغان آورده اند.
نوروزی خاطرنشان کرد: بسیار مشتاق هستم که، با پیشکسوتان و استخوان خرد شده های ورزش شهرستان علی آبادکتول از نزدیک دیدارکنم و از آنها بخاطر خدمات ارزنده شان برای ورزش این شهرستان تقدیر نموده و دست آنها را ببوسم.
با اشاره به نگاه مثبت دولت تدبیر و امید در امر ورزش و جوانان، تصریح کرد: مجلس هم نگاهش به امور ورزش و جوانان، بسیار مثبت است و ما با این نگاه های مثبت، در تلاش هستیم، بودجه 300 میلیاردی وزارتخانه ورزش و جوانان را به یک هزار میلیارد افزایش دهیم.
نوروزی در بحث امکانات ورزشی شهرستان علی آباد کتول، اذعان داشت: مجوز احداث یک استخر دیگر را برای شهرستان گرفته ام که با توجه به وسعت بخش کمالان، به احتمال زیاد درآنجا احداث خواهد شد.
وی در ادامه از مسئولان هیئت های ورزشی خواست تا مشکلات خود را بصورت مکتوب به ایشان ارائه کنند و یا از طریق اداره ورزش و جوانان به ایشان ارجاع دهند، تا همانند وزنه برداری، با حضور در فدراسیون های مربوطه، امکانات و یا اعتبارات لازم را درخصوص رفع مشکلات، که اکثرا مالی است فراهم کنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5388.html )