عنوان خبر:جنگ نرم آمریکا تنها مرز اسلام را نشانه رفته و این جنگ حق و باطل است
شنبه 3 اسفند 1392 - 23:03:57


راوی دفاع مقدس در گلستان:

زندگی شهدا سراسر آموزه‎های اخلاقی است.



حجت‌الاسلام سیدمحمد میراکبری ظهر امروز در سومین یادواره 13 شهید پایگاه یاسر مسجد المهدی شهر فاضل‌آباد اظهار داشت: واقعیت جنگ را باید نسل اول به نسل دوم انتقال دهد چرا که دشمن در فضاهای مجازی و بازی‎های کامپیوتری آرمان شهدا و ولایت را هدف گرفته است.

به گزارش گلستان نیوز به نقل از "خبرگزاری فارس" وی ادامه داد: در جنگ نرم آمریکا تنها مرز اسلام را نشانه رفته و این جنگ حق و باطل است و ما برای مقابله با این تهاجم دشمن باید جشن‎های خود را از تخت جمشید به راهیان نور بکشانیم و از شهید یاد کنیم، چرا که شهدا کسانی بودند که سراسر زندگی آنها آموزه‎های اخلاقی است.

این راوی سیره شهدا تاکید کرد: دفاع مقدس جنگ لیلی و مجنونی بود که مجنون بدون آنکه لیلی را دیده باشد با عشق به جزیره مجنون می‎زند.

میراکبری ملاک شهدا را حفظ قرآن و اسلام دانست و گفت: امروزه برای اینکه کودکان ما زبان انگلیسی و مهارت‎های کامپیوتر را یاد بگیرد هزینه‎های زیادی انجام می‎دهیم ولی برای آموزش قرآن که شهدا برای حفظ آن در هویزه تانک‎های 40 تنی بر روی پیکر‎های پاکشان حرکت می‎کرد منتظریم تا مسئولان عمل کنند و آن را وظیفه مساجد و مسئولان می‌دانیم.

مهدویت و عاشورا دو بال پرواز مومن است

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا دارای صفات ارزشمندی هستند، خاطرنشان کرد: تفکر اسلامی نیاز به یک الگوی خانوادگی، فردی و اجتماعی دارد که برای حفظ اسلام و تفکر اسلامی قدم برداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا سبک زندگی و رفتار اسلامی را به ما نشان می‌دهند، افزود: اگر دنبال آرامش و آسایش و مدرک خوب هستید شهیدی را الگو قرار بدهید که نمره‎اش در دانشگاه 20 بود ولی برای حفظ این آب و خاک از همه چیز گذشت.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5401.html )