عنوان خبر:ديدار فرماندار شهرستان علي آباد با خانواده شهيد كيخا
پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 16:50:51


فرماندار علی آباد کتول :

شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور بابركت آنان مايه سرافرازي و سربلندي است.



فرماندار شهرستان علي آبادكتول تكريم خانواده معظم شهدا را وظيفه اي همگاني دانست و گفت:ديدار با خانواده معظم شهدا ، موجب تقويت روحيه و كسب انرژي جهت خدمت به مردم مي شود.
به گزارش گلستان نیوز به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آباد" تجري مفرد ديدار با خانواده معظم شهدا از وظايف ماست و حضور در كنار خانواده معظم شهدا توفيق الهي براي مسئولان نظام اسلامي است.
وي تصريح كرد: خون شهيدان والامقام وصبر و بردباري خانواده هاي معزز آنان، عزت و اقتدار را براي نظام جمهوري اسلامي ايران در جهان به ارمغان آورد.
فرماندار شهرستان علي آباد به هدف والا و پر ارزش شهدا از ايثار و مجاهدت در راه خدا اشاره كرد و اظهار داشت: اعتلاي ارزشهاي بلند اسلامي و پاسداري از ميراث گرانبهاي انقلاب آرمان شهدا بود.
وي گفت: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور بابركت آنان مايه سرافرازي و سربلندي است
.
حجت الاسلام و المسلمين موسوي امام جمعه علي آباد در جمع آنان با تبريك فرارسيدن روز شهدا اظهار داشت: روز بزرگداشت شهدا بايد به اذهان عمومي يادآوري شود.
امام جمعه علي آبادكتول با تبيين جايگاه شهادت از شهدا به انسان‌هاي مخلص ياد كرد و افزود: ياد و خاطره بزرگ مردان عرصه نبرد بايد همواره در دل‌ها زنده بماند.
حجت الاسلام و المسلمين موسوي با اشاره به فرموده امام راحل كه خون شهدا را امتداد خون شهيدان كربلا خواند، ابراز داشت: امروز نيز بنياد شهيد موظف به پيام‌رساني اهداف شهيدان به مردم است.
وي هدف از تأسيس بنياد شهيد را نگاه ويژه بنيانگذار كبير انقلاب به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و نيز تكريم ايثارگري عنوان كرد.
امام جمعه علي آباد تكريم خانواده شهدا را پاسداري از انقلاب و ترويج فرهنگ جهاد دانست و گفت: رسيدگي به خانواده شهدا و نشر فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه بنياد شهيد و امور ايثارگران است.
درپايان به رسم يادبود به پدر دو شهيد اكبر و عزت اله كيخا هديه اي تقديم گرديد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5411.html )