عنوان خبر:روز 12 فروردین را به عنوان یک عید بزرگ بدانیم
يكشنبه 10 فروردين 1393 - 18:08:15


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان :

مردم ایران در روز 12 فروردین است با رهبری و هدایت بنیانگذار جمهوری اسلامی مسیر جدید سیاسی و اجتماعی را در کشور رقم زدند.



غلامرضا منتظری افزود: یکی از ایام‌های بسیار باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز 12 فروردورین است زیرا در این روز ملت عزیز ایران با رهبری و هدایت بنیانگذار جمهوری اسلامی مسیر جدید سیاسی و اجتماعی خودش را رقم زد و با حضور در رفراندوم جمهوری اسلامی ایران "نه" بزرگی به شیطان صفتان و حکومت های طاغوتی و شیطانی گفت.

به گزارش گلستان نیوز به نقل از "خبرگزاری مهر" وی افزود: مردم ایران اسلامی با حمایت و "آری" گفتن به جمهوری اسلامی ایران اسباب تحقق حکومت اسلامی را در گستره ایران سربلند فراهم کردند وپس از آن آرام آرام این نهال، امروز به درخت تنومندی تبدیل شد که از میوه و ثمره اش نه تنها ایران اسلامی بلکه عدالت طلبان در جهان اسلامی به شایستگی بهره می برند.

وی ادامه داد: با ارج نهادن به این روز باید برای باری دیگر با آرمانهای امام و شهدا تجدید عهد و میثاق کنیم و این روز را به عنوان یک عید بزرگ بدانیم و در نکوداشت آن همواره بکوشیم.

منتظری یادآور شد: 12 فروردین امسال مصادف شده با ایام شهادت و سوگواری حضرت زهرا که ضمن رعایت حریم این ایام باید تلاش کنیم که روز 12 فروردین مورد غفلت و فراموشی قرار نگیرد.

وی بیان داشت: در این روز باید کارنامه پر افتخار نظام را ورق بزنیم و برای حفظ دستاوردهای نظام با امام و شهیدان انقلاب تجدید عهد کنیم.

وی ضمن ابراز تسیلت به جهت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه، افزود: خداوند برای هدایت جوامع بشری اسوه ها و الگوهای کاملی را به انسانها معرفی کرده است که پیامبر عظیم و شان اسلام در صدر این الگوها قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اضافه کرد:حضرت فاطمه زهرا به عنوان یکی از الگوهای بی نظیر عالم خلقت است که هر انسان هوشمند و آینده نگری با مراجعه به کلام، سیره، اخلاق، منش، عبادت و پارسایی ایشان می تواند راه سعادت و خوشبختی را برای خودش فراهم کند.

وی خاطر مشان کرد: حضرت فاطمه زهرا در نزد خداوند مهربان و پیامبر اسلام و اهل بیت شریف رسول اکرم از قدر و منزلت بالایی برخوردار است به گونه ای که پیامبر اکرم از این بانوی نمونه به نام "ام ابیها" یاد می کند.

منتظری اذعان داشت: بانوان جهان اسلام و ایران اسلامی باید این بانوی بزرگ را به عنوان اسوه و مقتدای تمام عیاری برای خود بدانند تا بتوانند به دست قابلیت خویش از کلام ایشان ره توشه ای برای سعادت دنیا و آخرت بگیرند.

وی در خاتمه بیان کرد: ما باید به این بانوی نمونه و پرورش یافته مکتب رسول اکرم پرورش دهنده امامان معصوم ببالیم و افتخار کنیم و همواره زندگی این حضرت را سرمشق خود قرار دهیم.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5427.html )