عنوان خبر:همایش رسانه و مقاومت
سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 - 22:46:12


رئیس سازمان بسیج رسانه :

ضمن ایجاد وحدت و همدلی در بین رسانه ها گام مثبتی با توجه به نقش و رسالت رسانه ها در جهت تحقق شعار سال برداریم.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از "وبلاگ سازمان بسیج رسانه استان گلستان" جعفری اعلام کرد این همایش با رویکرد تخصصی نقش و کارکرد رسانه ها در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در روز شنبه تاریخ 27 اردیبهشت ماه 1393 از ساعت 9 صبح تا 12:30 در سالن همایشهای سرپرستی شعب بانک ملی استان گلستان (طبقه هفتم) واقع در خیابان شهید بهشتی گرگان جنب مصلی برگزار خواهد شد و در این همایش از همه اصحاب رسانه استان اعم از رسانه های مکتوب و مجازی شامل مدیران مسئول ، سردبیران ، خبرنگاران ، عکاسان خبری و همه فعالان رسانه ای استان دعوت خواهد شد.
وی همچنین عنوان کرد :
مدیران کل دستگاههای فرهنگی و اقتصادی ، نمایندگان مردم استان در مجلس ، مدیران روابط عمومی دستگاهها شخصیتهای مذهبی استان نیز از جمله میهمانان ویژه این همایش هستند.
جعفری از جمله مهمترین اهداف برگزاری این همایش را با توجه به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ، ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای کمک به توسعه فرهنگی و اقتصادی در جامعه ، همچنین ایجاد تحرک و پویایی در رسانه های بعنوان کارامدترین ابزار و رسانه در جنگ نرم نسبت به منویات و دغدغه های معظم له عنوان کرد و اینکه با برگزاری این همایش ضمن ایجاد وحدت و همدلی در بین رسانه ها بتوانیم گام مثبتی با توجه به نقش و رسالت رسانه ها در جهت تحقق شعار سال برداریم.
ایشان همچنین عنوان داشتند با توجه به شعار سال و موضوع همایش از دو سخنران کشوری در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ دعوت شده ، که سخنران حوزه فرهنگ حجه الاسلام و المسلمین سالک رئیس محترم کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و جناب آقای دکتر قدیری ابیانه (دکترای مدیریت استراتژیک)نیز در حوزه اقتصاد مقاومتی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در پایان ایشان ضمن دعوت از همه فعالان عرصه رسانه ، روزنامه نگاران ، خبرنگاران و ... خواست در این مراسم حضور گسترده ای داشته باشند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5442.html )