عنوان خبر:ضرورت افزايش شعب تأمين اجتماعي در گرگان
سه شنبه 11 آبان 1389 - 19:21:38


حسين اميري امروز در گرگان اظهار داشت: بهينه‌سازي تصميمات در حيطه اجرايي، هدفمند كردن و ارزيابي تصميمات، تبيين برنامه عملياتي و اولويت‌بندي برنامه‌ها بر اساس نيازها از جمله محورهاي اساسي برنامه راهبردي در تامين اجتماعي است.



به گفته وي ايجاد صفا و صميميت بين كاركنان و مردم، تعامل و همدلي اداري، صداقت در گفتار و كردار، تثبيت فرهنگ همكاري و خردجمعي از ديگر برنامه‌هاي راهبردي سازمان به شمار مي‌روند.
مديركل تامين اجتماعي استان گلستان نگرش تامين اجتماعي را به بخش‌هاي دوگانه‌اي تقسيم كرد كه در آن حوزه اجتماعي به خدمات‌دهي به بيمه‌شدگان مي‌پردازد و در حوزه اقتصادي نيز متكي بر منابع و جمع‌آوري آن است.
اميري ادامه داد: برنامه استراتژيك تامين اجتماعي گلستان بر اساس خرد جمعي كارشناسان، بازنشستگان، مديران امور و كاركنان و حركت در دو حوزه ياد شده توسعه استان را در پي خواهد داشت.
وي خاطرنشان كرد: تعامل دو جانبه با دستگاه‌ها و امضاي تفاهمنامه‌هاي همكاري شتاب بيشتري در فرآيند تسهيل ارائه خدمات مي‌دهد.
مديركل تامين اجتماعي گلستان از كارشناسان به عنوان سفيران سازمان در جامعه ياد كرد و افزود: امر آموزش به عنوان ديگر اصل پيشرفت برنامه تدوين شده محسوب مي‌شود كه كارشناسان شايسته است به همراه خلاقيت، كار و همت مضاعف و تعصب سازماني خود را به علم روز و دانش سازماني مجهز كنند.
اميري تصريح كرد: علاوه بر تعامل و همكاري با ساير دستگاه‌هاي دولتي و بخش خصوصي، بازرسي از كارگاه‌ها با برنامه‌اي هدفمند نقش مهمي در ميل به اهداف خواهند داشت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-548.html )