عنوان خبر:بیست و چهارمین کرسی تلاوت قرآن کریم شهر علی آباد اجرا شد+عکس
چهارشنبه 27 آبان 1394 - 05:57:36

بیست و چهارمین محفل تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی آباد کتول با حضور پر شور علاقه مندان به قرآن و عترت برگزار شد.



مردم را رسیدگی به حسابشان نزدیک شده در حالی که آنها در غفلت به سر می برند و رو گردانند. (انبیاء-1)

به گزارش گلستان نیوز در شامگاه سه شنبه بیست و ششم آبان ماه 1394 مصادف با پنجم صفر 1437 بیست و چهارمین محفل تلاوت و تفسیر قرآن کریم با حضور گسترده دوست داران قرآن شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

کرسی تلاوت و تفسیر علی آباد-علی حاجیلری

بیست و چهارمین جلسه از کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم این هفته نیز همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت  امام جمعه شهر علی آباد آغاز و با قرائت فرازهایی از دعای توسل توسط آقای حسین زارع بیدکی یکی از مجریان محفل تلاوت ادامه یافت .
قاری اول این جلسه از کرسی تلاوت جناب آقای علی حاجیلری با قرائت آیاتی از سوره نور صفحه 354 قرآن کریم حاضرین را به فیض رساندند.

کرسی تلاوت و تفسیر علی آباد-جواد منصوری

با توجه به ایام شهادت بانوی سه ساله کربلا حضرت رقیه سلام الله علیه ، کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم این هفته با مروری بر زندگی نامه و سیره این بزرگوار توسط جناب فکری ادامه یافت.
حاضرین در محفل تلاوت و تفسیر قرآن کریم در عزاداری شهادت حضرت رقیه سلام الله علیه از مداحی کربلایی جواد منصوری استفاده نمودند .
استاد هادی تجری به عنوان قاری دوم محفل آیاتی از سوره قصص صفحه 387 قرآن کریم و سوره اخلاص را قرائت کردند.
کرسی تلاوت و تفسیر همانند جلسات قبل با اجرای نوای مناجات با امام زمان عج توسط جناب صدقی مجری برنامه با همراهی حاضرین ادامه یافت .

کرسی تلاوت و تفسیر علی آباد-حجت الاسلام موسوی

این جلسه از محفل تلاوت و تفسیر حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر علی آباد  به ارائه مباحث تفسیری پیرامون ماجرای شام پرداختند.
محفل تلاوت با ارائه نکات و تذکرات و تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی کرسی تلاوت توسط مدیر اجرایی برنامه جناب آقای علی اصغر زنگانه ادامه یافت و در انتها این جلسه با  پذیرایی از حاضرین پایان یافت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5588.html )