عنوان خبر:نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی
يكشنبه 1 آذر 1394 - 16:40:19


مدیر مسئول نگارنصر گلستان :
امروز بسیج با قدرت در صحنه اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده است.



ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی شهرستان گنبدکاووس، داریوش الازمنی در گفت‎‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هفته مبارک بسیج یادآور ایثارگری‎ها، ازخودگذشتگی‎ها مردم ایران است و فرمان الهی امام(ره) به منظور تشکیل بسیج 20 میلیونی و حفظ نظام و انقلاب اسلامی توسط نیروهای مردمی در سال 1358 است.

به گزارش گلستان نیوز به نقل از "خبرگزاری فارس" وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی نقش بسیج یک نقش تعیین‌کننده و سرنوشت‎ساز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

مدیر مسئول نگارنصر گلستان خاطرنشان کرد: بسیج هرجا تهدید و حادثه‎ای از سوی دشمنان قسم خورده این نظام به وجود آمد، وارد میدان شده و بر تمامی این مشکلات فائق آمده است.

الازمنی ابراز داشت: بسیج در عرصه‎های مختلف و در برابر عوامل و گروهک‎های داخلی، در هشت سال دفاع مقدس، در تهاجم فرهنگی و امروز هم در مقابله با تحریم‎های ظالمانه ایستاده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جنگ امروز را اقتصادی می‎داند، گفت: امروز بسیج با قدرت در صحنه اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده است.

مدیر مسئول نگارنصر گلستان یکی از فعالیت‎های بسیج گسترش تولید در بخش تامین امنیت غذایی مردم از نگاه خرد و بومی برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمود «تنها راهی که می‎تواند کشور را به یک اقتدار اقتصادی برساند به گونه‎ای که نگرانی از تهدیدات دشمن نداشته باشیم، اقتصاد مقاومتی است».

الازمنی بیان داشت: بسیج طی چند سال اخیر بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده و خدمات ارزنده‎ای را نیز در راستای بهبود معیشت زندگی مردم به همراه داشته است.

وی یادآور شد: موسسه کارآفرینی و توانمندسازی نگار نصر که وابسته به بنیاد تعاون بسیج کشور فعالیت می‎کند، در راستای اقتصاد مقاومتی مجموعه نگار نصر در مسیر فروش محصولات اقتصاد مقاومتی و کمک به تولیدکنندگانی که از این مجموعه تسهیلات قدم نهاده است.

مدیر مسئول نگارنصر گلستان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه یکی از فرصت‎ها و بسترهایی است که تولیدکنندگان عزیز می‎توانند تولیدات و محصولات خود را با این نگاه که هم نمایش تولیدات خود را داشته و هم محصولات تولید شده در عرصه‎های اقتصاد مقاومتی را به فروش برسانند در مسیر گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی حائز اهمیت است.

الازمنی به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی در شهرستان گنبدکاووس اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه دومین نمایشگاه  موسسه نگار نصر است که در ایام مبارک هفته بسیج در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

وی بیان داشت: نمایشگاه با تعداد 22 غرفه از تولیدکنندگان شرق استان تشکیل شده و امروز به مدت پنج روز در شهرستان گنبدکاووس خیابان طالقانی شرقی جنب شهرداری، اداره تعاون روستایی برگزار می‎شود.

الازمنی با بیان اینکه بازدید برای عموم از این نمایشگاه آزاد است، ابراز داشت: زمان بازدید از ساعت 9 صبح الی 20 در نظر گرفته شده و در این نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی عرضه خواهد شد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5592.html )