عنوان خبر:بیست و پنجمین کرسی تلاوت قرآن کریم شهر علی آباد برگزار شد+عکس
سه شنبه 3 آذر 1394 - 22:44:01

بیست و پنجمین محفل تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی آباد کتول با حضور پر شور فعالان و علاقه مندان قرآنی برگزار شد.


ای کسانی که ایمان آورده اید، از آنچه روزی شما کرده ایم انفاق کنید، پیش از آنکه روزی بیاید که در آن نه خرید و فروشی است و نه دوستی و نه شفاعتی، و کافرانند که ستمکارند. (بقره-254)

به گزارش گلستان نیوز در شامگاه سه شنبه سوم آذر 1394 مصادف با دوازدهم صفر 1437 بیست و پنجمین محفل تلاوت و تفسیر قرآن کریم با حضور پر رنگ علاقه مندان قرآنی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.
همانند جلسات گذشته این جلسه از کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم نیز همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجه الاسلام موسوی امام جمعه شهر علی آباد و سپس قرائت فرازهایی از دعای توسل توسط مجری توانمند شهر جناب آقای حسینی آغاز شد.

جواد منصوری-کرسی تلاوت و تفسیر علی آباد

در ادامه برگزاری کرسی تلاوت آیاتی از سوره مومنون قرآن کریم توسط قاری شهرستانی علی میرزایی تلاوت شد.
شهید این هفته محفل تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهید علی اصغر باغچقی بود که توسط جناب فکری مروری بر زندگی نامه و سیره ایشان صورت گرفت.
کرسی تلاوت این هفته با قرائت قرآن کریم از ابتدای سوره نور توسط قاری استانی محمد منصوری ادامه یافت .
در ادامه محفل تلاوت و تفسیر نوای مناجات با امام زمان عج توسط جناب صدقی مجری برنامه با همراهی حاضرین برگزار شد .

سید عباس سیدی-کرسی تلاوت و تفسیر علی آباد

بیست و پنجمین جلسه از محفل تلاوت و تفسیر ،حجت الاسلام سید عباس سیدی از روحانیون شهر علی آباد  به ارائه مباحث تفسیری پرداختند.
محفل تلاوت با ارائه نکات و تذکرات و تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی کرسی تلاوت توسط مدیر اجرایی برنامه جناب آقای علی اصغر زنگانه ادامه یافت.
محفل  تلاوت و تفسیر قرآن کریم طبق روال جلسات قبل اهداء لوح یادبود به خانواده شهید مطرح در این جلسه محفل و قرعه کشی و اهدا جایزه به حاضرین در محل کرسی تلاوت و پذیرایی از حاضرین پایان یافت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5594.html )