عنوان خبر:راهپیمایی 22 بهمن 1394 در علی آباد کتول برگزار شد.
پنجشنبه 22 بهمن 1394 - 15:15:09


گلستان نیوز :
مراسم پرشکوه راهپیمایی بیست و دوم بهمن 1394 با حضور پر شور مردم انقلابی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.



راهپیمایی 22 بهمن علی آباد کتولبه گزارش گلستان نیوز مردم همیشه در صحنه شهرستان علی آباد کتول همزمان با سراسر کشور سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور گسترده خود در راهپیمایی بیست و دوم بهمن انقلاب اسلامی جشن گرفتند.
راهپیمایی شهر علی آباد امسال نیز همچون سال های گذشته از مقابل مسجد محمدیه آغاز شده و تا میدان ولایت ادامه یافت.
راهپیمایی امسال با حضور گسترده تر از گذشته امت شهید پرور شهر علی آباد از ساعت 10 صبح آغاز شده و با شعار های انقلابی مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق برگزار شد.
سخنران راهپیمایی استاندار گلستان بود که در بخشی از سخنرانی بیان داشت: 22 بهمن ماهیتی همچون اعیاد بزرگ اسلامی فطر، غدیر و قربان دارد و این پیروزی برای ملت ایران پس از سال‌ها سختی و شکنجه اتفاق افتاد. در اثر این انقلاب نعمت بزرگی نصیب ملت ایران شد و همچنین ارکان نظام به معنای حقیقی سازماندهی شد.
وی گفت: حضور در 22 بهمن برای نیروهای انقلابی که نیاز به انگیزه دارند، روحیه آفرین است و برای دشمنان ملت ایران یاس آفرین است.
استاندار گلستان با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بیعت با اصول حضرت امام(ره) است، گفت: این انقلاب با اصول امام خمینی(ره) که پایبندی به اسلام، مبارزه با استکبار و توجه به مردم بوده است، آغاز شده و تداوم آن نیز باید با توجه به همین اصول باشد.
در پایان قطعنامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن 1394 قرائت شد و حاضرین در راهپیمایی با فریاد الله اکبر خامنه ای رهبر بند های قطعنامه را تایید کردند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5621.html )