عنوان خبر:رونمایی از سامانه برنامه ریز گردشگری
يكشنبه 16 اسفند 1394 - 05:39:42


فضای مجازی :
سامانه برنامه ریز گردشگری استان گلستان در آستانه سفرهای نوروزی شهروندان به صورت رسمی آغاز به کار کرد .



سامانه برنامه ریز گردشگری استان گلستان در آستانه سفرهای نوروزی شهروندان به صورت رسمی آغاز به کار کرد تا از این طریق نسبت به معرفی بهینه جاذبه ها و ظرفیت های استان به مسافران اقدام نماید.

به گزارش گلستان نیوز ، محمد جواد رفیع پور مدیر پروژه گردشگری، تفریح و اوقات فراغت «بزنیم بیرون» با اعلام این خبر، ابراز داشت: بخش استان گلستان «بزنیم بیرون» در هفت بخش کلی از امروز کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده و در بیش از 37 موضوع اقدام به شناسایی و معرفی جاذبه های طبیعی، تاریخی و تفریحی استان می کند تا از این طریق اطلاعات جامعی در خصوص هرکدام از این جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری استان گلستان در اختیار مخاطبان قرار دهد.

وی تاکید کرد: سامانه برنامه ریز گردشگری استان گلستان تحت موضوعات طبیعتگردی و اکوتوریسم ، گردشگری تاریخی ، گردشگری مذهبی ، گردشگری شهری ، هنرگردی ، معرفی مراکز اقامتی و همچنین مراکز خرید و سوغات استان نسبت به ارایه اطلاعات کامل به مسافران نوروزی اقدام خواهد کرد.

رفیع پور خاطر نشان ساخت: در سامانه برنامه ریز گردشگری استان گلستان همه اطلاعات مورد نیاز مسافران برای استفاده از یک جاذبه گردشگری شامل معرفی مکان، اطلاعات تماس، محل قرار گیری و جانمایی روی نقشه، نحوه دسترسی به مکان مورد نظر با خودروی شخصی، ویژگی ها و مشخصات، امکانات، نحوه و محدودیت های استفاده، پیشنهادات ویژه، تاریخچه، سیمای عمومی، زمان مناسب بازدید، گالری تصاویر و ... در قالبی جذاب و نوین به مخاطبان عرضه می شود.

به گفته مدیر پروژه بزنیم بیرون این سامانه در بخش برنامه ریز تفریح و سفر خود امکانی را فراهم آورده است تا کاربران بر اساس هزینه مد نظر، زمان مورد نیاز و بخش های مورد علاقه خود بتوانند از نزدیک ترین مکان های پیشنهادی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: با رونمایی رسمی از پرتال بزنیم بیرون استان گلستان، کلیه کاربران و مشاغل مرتبط می توانند با عضویت رایگان در پرتال نسبت به ثبت مکان ها و رویدادهای جدید در سطح استان اقدام نموده تا از امکانات متنوعی همچون برنامه ریز پیشرفته و معرفی رایگان به مخاطبان استفاده نمایند.

بر اساس این گزارش پرتال جامع گردشگری بزنیم بیرون استان گلستان هم اکنون در تارنمای  www.bezanimbiroon.ir در دسترس علاقه مندان قرار داشته و به زودی با ارایه خدمات متنوعی در قالب اپلیکیشن های موبایل، ارایه خدمات به گردشگران خارجی و ... فعالیت خود را به صورت گسترده دنبال خواهد کرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5626.html )