عنوان خبر:همراهي مردم بهترين روش نظارتي براي تنظيم بازار
چهارشنبه 12 آبان 1389 - 21:10:26


رضا غلامي صبح امروز در جلسه كميسيون تنظيم بازار استان اظهار داشت: هيچ نگراني بابت تهيه اقلام مورد نياز مردم استان گلستان وجود ندارد و تمهيد مقدمات براي تامين آن انجام شده است.



وي تصريح كرد: قيمت كالاها مورد نياز مردم به‌ويژه كالاهاي اساسي به صورت مستمر و روزانه در سطح استان كنترل و نظارت مي‌شود.
معاون برنامه‌ريزي استاندار گلستان گفت: بايد جلوي هر نوع تغيير غيرمنطقي قيمت‌هاي كالا و خدمات گرفته شود و با متخلفان برخورد قانوني خواهد شد.
غلامي خاطرنشان كرد: آنچه تاكنون در سطح بازار استان مشاهده مي‌شود همدلي و همراهي مردم و اصناف براي كنترل و جلوگيري از افزايش غيرمنطقي كالا و خدمات است.
وي ادامه داد: گزارش ارائه شده در اين جلسه از وضعيت ذخيره‌سازي و نگهداري كالاهاي مورد نياز مردم به‌ويژه اقلام اساسي حاكي از ذخيره‌سازي مطلوب كالاهاي مورد نياز در سطح استان است.
رئيس سازمان بازرگاني استان گلستان نيز در اين جلسه با بيان اهميت و ضرورت طرح تحول اقتصادي و هدفمندكردن يارانه‌ها، اجراي اين طرح را ضرورت جامعه و نياز كشور برشمرد و شهامت و شجاعت دولت احمدي‌نژاد را در اجراي طرح هدفمندكردن يارانه‌ها ستودني و در خور تحسين دانست.
وي گفت قطعا با اجراي اين طرح افق آينده اقتصادي كشور مثبت و سازنده خواهد شد و رشد شكوفائي در همه بخش‌هاي عمراني، اجتماعي و اقتصادي شاهد خواهيم بود.
نادعلي كهنسال ضرورت برنامه‌ريزي و اتخاذ تدابير مناسب و هماهنگي بين بخشي مسئولان مرتبط با طرح، خصوصا مديران بخش‌هاي بازرگاني، خدماتي و همكاري مجامع، اصناف و بازاريان در همراهي و همسويي با دولت براي مهار و كنترل قيمت‌ها را متذكر شد و بر لزوم رصد بازار و اعمال نظارت جدي بازرسان براي جلوگيري از افزايش احتمالي قيمت‌ها، احتكار كالاها و اجحاف به مشتريان تأكيد و خواستار بسيج امكانات براي اجراي موفق اين طرح در سطح استان شد.
وي همچنين تصريح كرد: با توجه به نزديك شدن عيد قربان و افزايش تقاضا به خصوص در شهرهاي بندرتركمن، آق‌قلا و مراوه‌تپه نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در آن شهرها برگزار مي‌شود.
رئيس سازمان بازرگاني استان گلستان گفت: در اين نمايشگاه‌ها كالاهايي شامل انواع پوشاك، آجيل، شيريني و انواع شوينده عرضه مي‌شود.
كهنسال خاطرنشان كرد: نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در شهرستان بندرتركمن از دهم تا بيستم آبان ماه و نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در شهرستان آق‌قلا و مراوه‌تپه از شانزدهم آغاز مي‌شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-563.html )