عنوان خبر:جبران عقب افتادگی 150 ساله در فضای مجازی
پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 12:01:34


رحیم پور ازغدی در همایش فصل وصل :

خوشبختانه عقب افتادگی صد و پنجاه ساله را به سرعت جبران کردیم .



حسن رحیم پور ازغدی در اجلاس فصل وصل که با حضور فعالان شاخص جبهه فضای مجازی انقلاب در مجتمع امام رضا علیه السلام مشهد برگزار شد؛ گفت: خوشبختانه عقب افتادگی صد و پنجاه ساله را به سرعت جبران کردیم و امروز طبق اعتراف آمریکایی‌ها جزء چهار قدرت برتر رسانه‌ای دنیاییم.

به گزارش گلستان نیوز عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با رویکرد کلان جبهه فضای مجازی انقلاب گفت: در جبهه فضای مجازی نیاز به پنج سایت مرجع برای تولید محتوا و 5000 سایت برای توزیع همان محتوا نیاز داریم.

وی افزود: در ایران فعالان فضای مجازی سالانه جلسه می‌گذارند ولی در جبهه دشمن این جلسات هفتگی و حتی روزانه است. به عبارتی آنجا دیدگاه قرارگاهی به فضای مجازی وجود دارد.

رحیم پور ازغدی در رابطه اهمیت کشورهای استکباری به مقوله دیپلماسی عمومی گفت: سازمان سیا از هنرمندانی چون آنجلینا جولی و برد پیت که هیچ سواد سیاسی ندارند سوء استفاده‌های سیاسی می‌کند و آنها را به افغانستان و سایر کشورها می‌فرستد.

وی افزود: دنیا به ورزش با نگاه سیاسی نگاه می‌کند و معتقدند هر کشوری بیشترین مدال را در المپیک بگیرد؛ مردم دنیا به عنوان قوی ترین کشور دنیا به او نگاه می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تاکید کرد: رسانه‌ها کسانی را که در مقابل اسرائیل بازی نمی‌کنند را قهرمان معرفی کنند. او قهرمان واقعی است. کسی که تمام هدف اش مدال است یک قهرمان اعتباری است؛ نه قهرمان واقعی.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5639.html )