عنوان خبر:استقبال از 4 شهید گمنام
چهارشنبه 3 آذر 1395 - 23:27:24


مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا گلستان:
مراسم تشییع 4 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) در استان گلستان.



به گزارش گلستان نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، علی خالقی مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا گلستان در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در آستانه سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و در راستای اولین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گلستان، پیکر مطهر 4 شهید وارد گلستان شده و مردم شهید پرور استان گلستان افتخار میزبانی این عزیزان را پیدا خواهند نمود.

وی درادامه تصریح کرد: مراسم استقبال یکی از چهار شهید گمنام در روز شنبه مورخ 6/9/95  ساعت 16 در محل میدان مرکزی گنبد کاووس برگزار و در همان شب مراسم وداع همزمان با یادواره شهدای گنبد کاووس بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد قائمیه برگزار خواهد شد.

مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا گلستان افزود: مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار در گنبد کاووس، روز یکشنبه 7/9/95 ساعت 30/9 صبح از فلکه مرکزی به سمت حوزه علمیه منتظریه است و در همین مکان به خاک سپرده خواهد شد.

خالقی در ادامه گفت: شهرستان آزادشهر نیز میزبان یک شهید گمنام می باشدکه مراسم استقبال روز یکشنبه 7/9/95 ساعت 30/15 در میدان مرکزی آزادشهر و مراسم وداع نیز همان شب همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل مسجد جامع این شهر برگزار می گردد.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر شهید در آزادشهر، همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) دوشنبه 8/9/95 ساعت 30/9 صبح از مقابل سپاه این شهرستان به سمت پادگان ارتش واقع در نوده خاندوز می باشد و در همین مکان به خاک سپرده خواهد شد.

مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا گلستان اذعان کرد: همچنین در شهرستان علی آباد کتول مراسم استقبال از 2 شهید گمنام در روز یکشنبه 7//9/95 ساعت 30/15 در محل مسجدالمهدی (عج) فاضل آباد و مراسم وداع همزمان در همان شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع فاضل آباد برگزار خواهد شد.

خالقی افزود: مراسم تشییع پیکر این 2 شهید بزرگوار در شهرستان علی آباد کتول روز دوشنبه 8/9/95 ساعت 30/9 صبح از محل مسجد محمدیه به سمت میدان ولایت، و مراسم تدفین در شهر سنگدوین از توابع بخش مرکزی شهرستان علی‌آباد می باشد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5667.html )