عنوان خبر:امام جمعه گنبد، خواستار محافظت از سرمايه هاي انساني كشور شد
جمعه 12 آذر 1389 - 21:17:38


امام جمعه شهرستان گنبدكاووس از مسوولان امنيتي كشور خواست تا ازفرزندان دانشمند و شجاع كشور مراقبت و محافظت شود تا از خدمات اين سرمايه هاي گرانقدر بيشترين بهره برداري شود.



حجت الاسلام والمسلمين 'محمدحسين سبحاني' در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گنبدكاووس افزود: شهادت شهيد شهرياري و ديگر شهدا آب گوارايي است كه انقلاب را آبياري كرده وشاداب نگه مي دارد.
وي از مسوولين نيز خواست تا اقدامات لازم در جهت شناسايي تروريست ها انجام داده و آنان را به سزاي اعمال ننگين خود برسانند.
وي با اشاره به سالگرد شهادت شهيد مدرس و روز مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: همانطور كه حضرت امام خميني (ره) فرموده اند اين شهيد يك عالم آگاه به مسايل روز بوده ودر مقابل رضا خان تا پاي جان ايستادگي كرد.
حجت الاسلام سبحاني افزود: امام خميني (ره) در همه مراحل انقلاب اقدامات قانوني كرده و با نظر قاطع مردم مراحل انقلاب را پيش بردند.
خطيب جمعه گنبدكاووس گفت: قانون اساسي ايران كه يكي از مترقي ترين قوانين اساسي دنياست با راي مردم تاييد شده و اساسي ترين اصل آن ولايت فقيه است .
وي با اشاره به اينكه، روز اول محرم امسال مصادف با روز دانشجو شده است ، از دانشجويان خواست آگاهانه مسايل را زير نظر گرفته و در خط امام و رهبري گام بردارند.
امام جمعه گنبدكاووس همچنين از مردم نيز خواست ، مجالس ماه محرم را گسترده تر از هر سال برگزار نمايند.
حجت الاسلام سبحاني با اشاره به شان نزول سوره 'هل اتي' ، اين سوره را افتخار اميرالمومنين و خانواده با عظمت اين امام دانست و گفت: علي(ع) در گسترش اسلام هميشه در خط مقدم بوده و از هيچ جانبازي دريغ نكرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-571.html )