عنوان خبر:برگه امتحانی ما بچه حزب اللهی ها
جمعه 12 آذر 1389 - 21:28:25


این متن در همایش سالیانه کانونهای دانش پزوهان نخبه قرائت شد. گفتم شاید دیگرانی هم باشند که لازم باشد این متن به نظرشان خوب نیاید!



آدم دلش میسوزد برای آنهایی که یک عمر است دارند زور میزنند و هنوز دو دوتایشام میشود چهار تا. آنها که اگرخیلی سنگ روی سنگ بنا کنند، ساخته شان میشود آسمانخراشی که با همه توانش فقط توانسته خراشی باشد بر عظمت آسمان1. خیلی که دقیق زمانشان را مدیریت کنند سر هفتاد سالگی ریق رحمت را سر خواهند کشید. خیلی که خوب پیشرفت کنند بمب اتم میسازند و خیلی که دقیق اتم ها را تجزیه کنند به الکترونهایی میرسند که یک عمر است دارند دور خودشان میچرخند.

اما... اما تو نخبه شیعه ای برادر.

اگر از تو پرسیدند دو دوتا؟ بگو حداقلش چهارتا. اگر پرسیدند 17 بزرگتر است یا هزار؟ بگو 17، همان هفدهی که در خط شیر جنوب کارون یک لشکر عراقی را معطل خودش کرده بود.

اگر در کلاس زیست شناسی ا زتو پرسیدند چهار روز تشنگی چه بلایی سر متابولیسم بدن انسان میآورد؟ بگو مردانگی و غیرت و رشادت را افزایش میدهد و گردان حنظله را هم به عنوان مثال در برگه امتحانیت بنویس.

اگر گفتند اتم از چه چیزهایی تشکیل شده؟ بگو از الکترونهایی که دیوانه وار و عاشقانه به دور همه هستیشان میچرخند و بنویس که ما آن الکترونهایی هستیم که دور ولی فقیهمان می چرخیم.

اگر گفتند جامد را تعریف کنید؟ بگو جامدات همان خواص بی بصیرت هستند که در اوج فتنه ها فوقش میتوانند فقط در جای خودشان بلغزند.

اگر پرسیدند پس مایع چیست؟ بگو مایعات همان بادمجان دور قابچینان نان به نرخ روز خوری هستند که به شکل ظرفشان در میآیند.

اگر گفتند دایره چیست یک وقت نگویی مجموع نقاطی که از یک نقطه به یک اندازه فاصله دارند! بگو دایره مجموع نقاطی است که این دهر لا کردار هرچه قدر مکر کرده است نتوانسته بیش از این آنها را از مرکز خود دور کند؛ و بگو ما آن نقطه هایی هستیم که با وجود همه فساد و تمایلات نفسانی هنوز فاصله مان با مرکز عالم زیاد نشده است.

اگر پرسیدند فرض کنید یک نفر پای پیاده به سمت مشهد برود و دیگری با یک بنز آخرین سیستم، کدام یک زودتر میرسد؟ بگو هیچ کدام. بگو آنکسی زودتر میرسد که سوار بر مرکب سرخ شهادت باشد و راه هزار ساله را یکشبه طی کند.

اگر در امتحان هنر گفتند هنر را در یک جمله تعریف کنید و مثال بزنید؟ بگو شهادت هنر مردان خداست و برای مثال بنویس همت و باکری که خودشان هم به اندازه همسرانشان جزو خانواده شهدا هستند2 یا بنویس همان شهیدی که هیچ زمین و خانه و ماشین و ویلایی به نامش نیست جز اسم کوچه ما.

اگر گفتند از انتگرال چه استفاده ای میشود؟ بگو از انتگرال نه برای محاسبه مساحت که برای محاسبه عمق زیر منحنی استفاده میشود و توضیح بده بعضی افراد زندگیشان یک خط مستقیم نیست، بالا و پایین دارد. منحنی است. از انتگرال برای این استفاده میشود که عمق زندگی گنده لات محلات تهران که به فرمانده گردان در دفاع مقدس تبدیل شده است محاسبه شود.

اگر در امتحان جغرافی پرسیدند کوفه کجاست؟ بگو کوفه جا نیست؛ کوفه زمان است. کوفه سیاهچال تاریخ است که دنیا پرستان آلوده به روزمره­گی در آن خواهند پوسید و بنویس ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند.

و در آخر اگر گفتند روش تهیه انقلاب جهانی اسلام را بنویس؟ بگو یک جو معرفت را در ظرفی ریخته و یک قطره اشک بر مصیبت کربلا را به آن اضافه میکنیم، بعد آن را روی حرارت عشق امام حسین که تا قیامت در دلها است حرارت میدهیم تا خوب گر بگیرد، سپس یک اقیانوس نفرت از دشمنان اهل بیت را به آن اضافه کرده و میگذاریم تا 1400 سال بگذرد تا حسابی جا بیفتد. در آخر آنرا در برابر نفس حق نایب امام زمان قرار میدهیم تا قوام بیاید. حالا خروش لازم برای انقلاب جهانی اسلامی آماده است.

آهای بچه شیعه نخبه حزب اللهی، نمره ات بیست.

 

پاورقی:

1و2: مضمون این دو جمله را به ترتیب از بیوتن جناب امیرخانی و نوشته های جناب قدیانی وام گرفته ام... با کارمزد 4 درصد!

منبع : وبلاگ نيشخند




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-577.html )