عنوان خبر:توقف اتكاي گرگان در يك بازي كسل‌كننده
شنبه 13 آذر 1389 - 23:32:51


تيم اتكاي گرگان از سري مسابقات فوتبال دسته اول كشور، در يك بازي كسل‌كننده و بي‌روح مقابل شهرداري ياسوج متوقف شد.



از هفته هشتم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور در گروه الف، عصر امروز تيم اتكاي گرگان در استاديوم شهداي اين شهر و در حضور حدود 200 نفر ميزبان شهرداري ياسوج بود كه اين ديدار در نهايت با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.
تيم اتكاي گرگان با سرمربيگري حسين قزل‌سفلو و با تركيب سعيد ستاري، رامين محمدپور، محمد ويزواري، احد شعباني، محمد گرجي، سيدمحمد سادات‌زاده (46 ـ معين نظام‌اسلامي)، قاسم اكبري، اكبر ويزواري (66 ـ عبدالكريم اسلامي)، حميد نعمتي، احمد سعيدي و قادر افكاري (84 ـ رامين غفوري) در ميدان حاضر بود.
در آن سوي ميدان جمشيد غديري سرمربي شهرداري ياسوج، تيم خود را با تركيب عليرضا علي‌بابايي، عليرضا كردي، صمد اكبري، رحيم رحيمي، مهرداد ابتدايي، ريمي باكاري، غلامرضا عباس‌فرد، اكبر صفري، رسول بردس (74 ـ خسرو پيروزان)، حسين حجازي و مصطفي چراغي به ميدان فرستاد.
قضاوت اين ديدار را سعيد فتاحي به عنوان داور وسط، هادي برزو و محمود بيات به عنوان كمك‌هاي اول و دوم و رضا عادل به عنوان داور چهارم بر عهده داشتند.
همچنين حسين عرب‌بوراقي به عنوان ناظر داوري و غلامحسين مهر‌نيا به عنوان نماينده فدراسيون در اين ديدار حاضر بودند.
در اين ديدار بي‌برنامگي و بي‌نظمي در تيم اتكا كاملا مشهود بود و علي‌رغم آنكه حريف هم تيم دسته پا بسته‌اي بود، اتكا حرفي براي گفتن نداشت و با اين تساوي، شش امتيازي شد تا همچنان در قعر جدول باقي بماند.
تيم اتكاي گرگان در ادامه مسابقات ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور و از هفته هشتم، بايد در يزد به مصاف تيم تربيت اين شهر برود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-580.html )