عنوان خبر:حضور فعالان رسانه ای گلستان در یادمان های دفاع مقدس
دوشنبه 13 فروردين 1397 - 10:04:09


مسئول بسیج رسانه گلستان:
کاروان راهیان نور بسیج رسانه گلستان طی مدت ۶ شبانه روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که در این زمان زائران توانستند از ۱۹ منطقه و یادمان شهدا بازدید نمایند.



مسئول بسیج رسانه گلستان در گفتگو با گلستان نیوز در خصوص اعزام فعالان رسانه ای به اردوی راهیان نور اظهار کرد: امسال توانستیم در قالب یک اتوبوس ۴۴ نفره، نزدیک به ۱۴ فعال رسانه ای به همراه خانواده ایشان را به سرزمین نور اعزام نماییم.

علی محمد جعفری اظهار داشت: سومین بار است که اردوی زیارتی راهیان نور به صورت خانوادگی برای فعالین رسانه ای استان برگزار می شود.


کاروان زیارتی راهیان نور اصحاب رسانه گلستان

ایشان در ادامه افزود: کاروان راهیان نور بسیج رسانه از روز ۴ الی ۹ فروردین به مدت ۶ روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد که در این مدت زائران توانستند از ۱۹ منطقه و یامان شهدا بازدید کنند .

وی ادامه داد: منطقه عملیاتی شرهانی، فکه،کانان کمیل، چزابه،دهلاویه، مسجد جامع خرمشهر،نهرخین، طلاییه ، شلمچه از جمله یادمانهایی بودند که فعالان رسانه ای در آنجا حضور پیدا کردند.

کاروان زیارتی راهیان نور اصحاب رسانه گلستان

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه برای اولین بار کاروان بسیج رسانه در پادگان هفت تپه حضور پیدا کرداعلام داشت  امیدواریم کاروانهای دیگر استان هم از این منطقه بازدید نمایند زیرا در این پادگان عقبه لشکر ۲۵ کربلا که اکثرا از نیروهای مازندران،گلستان و گیلان بودند سازماندهی می شدند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5842.html )