عنوان خبر:خدمات هلال احمرگلستان به بیش از ۳۹۸ هزار مسافر نوروزی
شنبه 18 فروردين 1397 - 18:20:20


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:
۷۴۶ عملیات امداد و نجات نوروزی در گلستان اجرا شده است و بیش از ۳۹۸ هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر گلستان بهره مند شدند.



حسین احمدی با اشاره به آمار طرح ملی خدمات امداد و نجات، ایمنی سلامت نوروزی در گلستان اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۶ لغایت ۱۵ فروردین سال ۹۷، ۷۴۶عملیات امداد ونجات در گلستان انجام شد.

به گزارش گلستان نیوز به نقل از "خبرگزاری مهر" مدیرعامل هلال احمر گلستان گفت: ازابتدای طرح نوروزی تاکنون در مجموع بیش از سه هزار و ۴۸نفر روز عوامل این جمعیت در حوزه امدادونجات و راهنمایی مسافران خدمات ارائه کردند.

وی افزود: در این ایام ۳۹۸ هزار و ۶۷۱ مسافر از خدمات پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گلستان بهره بردند و بالغ بر ۳۶۳ هزار و ۲۶۱ بروشور راهنما بین مسافران توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اسکان اضطراری ۲۵۱ نفر دراین ایام خبر داد واظهار کرد: طی این مدت هزار و ۷۴۸ بیمار یا مصدوم به پایگاه های جمعیت هلال احمر در سطح استان گلستان مراجعه کردند که ۷۶۴ نفر از آن ها به مراکز درمانی اعزام شدند.

احمدی گفت: در این ایام هفت هزار و ۶۲۳ نفر از خدمات فشار خون و ۹۳۴ نفر هم از خمات تست قند خون بهره مند شدند.

وی اظهار کرد: در این ایام حدود دو هزار و ۲۸ نفر هم از خیمه های نماز برپا شده توسط جمعیت هلال احمر استفاده کردند.

احمدی گفت: بیشترین عملیات امداد و نجات در روز دوم فرودین با ۶۰ عملیات و کمترین عملیات در روز ۱۵ فروردین با ۲۰ عملیات به ثبت رسید.

4264403




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5846.html )