عنوان خبر:گروهک تروریستی داعش خانواده ایرانی را ربودند!
يكشنبه 19 فروردين 1397 - 19:01:38


همه ما سریال پایتخت 5 را مشاهده کرده ایم و قسمت های آخر آن در مورد سوریه که گوشه ای کوچک از حقیقت اتفاقاتی که در منطقه رخ می دهد.



به گزارش گلستان نیوز به قلم "عماد یوسفی هاشم آباد" خوشبختانه نه دوتا حوری ایرانی ( دختر ایرانی ) و نه خانواده ایرانی توسط داعش دستگیر شدند! خوشبختانه نه روستاهای ایران و نه شهرهای ایران توسط داعش غارت و نابود شدند. نه جوانان ایرانی در شهرهای ایران سر از تنشان جدا شد و نه ناموس ایرانی به دست داعشی ها افتاد.

خانواده ایرانی -نقی معمولی- در دست داعش!

⁉️ راستی یک سوال مگر داعش و اعراب وهابی تکفیری سعودی و همپیمانان آن، مگر هدف اصلی آنها ایران و پایتخت تهران نبود!!؟؟ مگر رسما داعش اعلام نکرد که ما صبحانه را در دمشق سوریه و نهار را در بغداد عراق و شام را در تهران خواهیم بود!!! مگر داعش نگفت هدف اصلی ما ایرانی های کافر است که باید مردان آنها را قتل عام کنیم و دختر و ناموس ایرانی را به عنوان کنیز بین خودمان خرید و فروش می کنیم!! مگر نگفته بودند که تخت جمشید و اثار باستانی ایران و همچنین حرم های ائمه اطهار را ویران خواهیم کرد؟؟!! پس چه شد؟؟!! چه اتفاقی رخ داد؟؟!! چرا تهران و اصفهان و شیراز و بندرعباس و کرمانشاه و خوزستان و صدها شهر و روستاهای ما همانند شهرهای سوریه و عراق نشدند؟!؟!

⚠️ قابل توجه کل هموطنان ایرانی، اگر داعش به سرزمین ایران بزرگ حمله می کرد بین اصولگرا و اصلاح طلب بین فلان حزب سیاسی یا بین سنی و شیعه و ارمنی و دیگر مذاهب و ادیان در ایران و بین این شهر و آن شهر فرقی برایش نداشت و همه را به خاک و خون می کشید.

خانواده ایرانی -نقی معمولی- در دست داعش!

✅ بله هموطن ایرانی که امروز در خانه و محل کار و در جای امن و امان کنار خانواده ات نشسته ای و سریال پایتخت 5 را نگاه می کنی و بلند بلند می خندی!!! اگر شیر مردان ایران اسلامی نبودند اکنون گوشه ای از پایتخت 5 به صورت زنده و حقیقی در کشور رخ می داد!

✅ اگر شیرمردان ایرانی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبودند، اگر سربازان گمنام امام زمان عج در وزارت اطلاعات نبودند، اگر نیروهای مسلح ایران بزرگ نبودند، اگر جوانان با غیرت ایرانی که رفتند و مدافع حرم و امنیت ملی و ناموس کشور شدند، نبودند امروز دمشق تهران بود و سوریه و عراق ایران بود.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5848.html )