عنوان خبر:تخريب قريب الوقوع مسجدالاقصي
يكشنبه 14 آذر 1389 - 00:24:07


يك از فرماندهان جبهه داخلي رژيم صهيونيستي و فرمانده تيپ قدس اعلام كرد كه در آينده نزديك مسجدالاقصي دچار تخريب مي‌شود و مصلاي مرواني فرو خواهد ريخت.



به گزارش فارس، سرهنگ "حن ليوي " از فرماندهان جبهه داخلي رژيم صهيونيستي و فرمانده تيپ قدس از تخريب قريب‌الوقوع مسجدالاقصي خبر داد.

بسياري از كارشناسان معتقدند رژيم صهيونيستي با انتشار اين اخبار در حال سنجش واكنش مسلمانان در قبال تخريب احمالي اين مسجد شريف است.

به گزارش مركز اطلاع رساني فلسطين به نقل از هفته نامه "اورشليم "، ليوي اعلام كرد كه وقوع چنين امري قطعي است و تنها سوال باقي‌مانده درباره زمان وقوع آن و شمار قربانيان اين حادثه است.

وي افزود هر سال در آستانه ماه مبارك رمضان بيم فروپاشي و تخريب مسجدالاقصي مي‌رود؛ چرا كه وضعيت اين مكان فوق‌العاده خراب و نامساعد است و همواره در كنار اعلان حالت فوق‌العاده از سوي پليس اسرائيل، نيروهاي ويژه مواقع اضطراري و تيم‌هاي ويژه فرماندهي جبهه داخلي نيز به دليل ترس از احتمال تخريب و فروپاشي در مسجدالاقصي به هنگام برگزاري نماز در آن در محل مستقر مي‌شوند.

ناظران بر اين باورند كه اين ادعاها طرحي براي اطلاع و ارزيابي موضع طرف‌هاي عربي است و مراجع صهيونيستي از مدت‌ها پيش تصميم به تخريب مسجدالاقصي گرفته‌اند و هر آن احتمال اجراي اين طرح شوم وجود دارد.

از طرف ديگر در ادامه طرح‌هاي يهودي‌سازي قدس شريف و تخريب مسجدالاقصي حفاري‌هاي زير اين مسجد نيز اين مكان مقدس را بشدت تهديد مي‌كند.


این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-588.html )