عنوان خبر:نهادينه كردن فرهنگ استاندارد نبايد مختص به ايام خاص باشد
يكشنبه 14 آذر 1389 - 23:01:27


مدير كل صدا و سيماي گلستان گفت: نهادينه كردن فرهنگ استاندارد از طريق رسانه‌هاي جمعي نبايد مختص به ايام و مناسبت خاصي باشد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي گلستان، محمدعلي ‌احمدي در ديدار با مدير كل و كارشناسان استاندارد گلستان اظهار داشت: لازمه فرهنگ‌سازي پايدار و اثر بخشي ماندگار، توليد و ارائه برنامه‌هاي مورد نظر در درازمدت و با يك شيب ملايم و مستمر است.
وي تصريح كرد: آن دسته از واحدهاي توليدي كه مورد تاييد اداره كل استاندارد بوده و انصاف و عدالت خود را در رعايت كيفيت و اصول استاندارد به اثبات رسانده‌اند، شايسته تقدير و تشكر شايسته و بايسته‌اند كه در اين راستا مي‌توان محل واحد توليدي آنان را لوكيشن ساخت سريال يا مجموعه‌هاي تلويزيوني كرد و به اين طريق به نحو مقتضي از زحمات آنان تقدير كرد.
مدير كل صدا و سيماي گلستان ضمن نويد بخش دانستن اقدامات انجام شده استاندارد گلستان در اشاعه و ترويج فرهنگ استاندارد گفت: نبايد از نظر دور داشت كه يكي از گام‌هاي اساسي براي نهادينه كردن فرهنگ استاندارد مي‌تواند توسط خود سازمان استاندارد و با ايجاد اين اطمينان در مصرف كننده كه با انتخاب كالاي استاندارد حقوق خود را تضمين كرده است، برداشته شود.
احمدي تشكيل كارگروهي متشكل از كارشناسان صدا و سيما و همچنين استاندارد گلستان را از راهكارهايي دانست كه طرفين را در بررسي شيوه‌هاي ترويج پايدار و اثر بخش فرهنگ استاندارد ياري خواهد كرد.
مدير كل استاندارد و تحقيقات صنعتي گلستان نيز در اين ديدار ضمن شرح اقدامات، وظايف و خدمات انجام شده اداره كل استاندارد گلستان به تبادل نظر در خصوص نحوه ترويج و تعميق فرهنگ استاندارد پرداخت و اظهار اميدواري كرد: اقدامات پيشنهادي مدير كل صدا و سيما از جمله تشكيل كارگروه براي تعميق فرهنگ استاندارد در اين راستا حائز اثرات ماندگار و پايدار باشد.
منصور قليچ‌لي همچنين تشكيل كميته فني متناظر سازمان بين‌المللي استاندارد را در زمينه چوب و الوار در استان گلستان مايه خرسندي و نشاندهنده پتانسيل‌هاي مثبت و ظرفيت خوب استان براي پيشرفت دانست.
وي اظهار اميدواري كرد: با اطلاع‌رساني شايسته در اين زمينه موفق به جلب همكاري نخبگان و صاحبنظران گلستان در زمينه تدوين و نشر استانداردهاي ملي باشيم.
در پايان اين ديدار بازديد مديركل و مسئولان صدا و سيماي گلستان، از آزمايشگاه‌ها و واحدهاي مختلف اداره كل و آشنايي با وظايف و خدمات اداره كل استاندارد از طريق استماع توضيحات كارشناسان فني اداره كل بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-596.html )