عنوان خبر:حس شمیم شهادت با بازگشت شهید علی نصرتی
چهارشنبه 28 شهريور 1397 - 19:14:41


گلستان نیوز:
پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید علی نصرتی پس از 37 سال انتظار به آغوش سرزمین مادری‌اش بازگشت.



پیکر پاسدار شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس «علی نصرتی» در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام در استان گلستان تشییع می‌شود و شهر شهیدپرور فاضل‌آباد میزبان این شهید کربلایی است.

به گزارش گلستان نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج سروان پاسدار علی خالقی ، مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا در گفتگو با این خبرگزاری در خصوص بازگشت شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس گفت: پاسدار شهید علی نصرتی در تاریخ 61/8/21 در منطقه شرهانی (عملیات محرم) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در تفحص اخیر پیکر مطهر این شهید والامقام با تلاش کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو های مسلح کشف و به وطن بازگشته است.

خالقی ضمن تشریح جزئیات مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید علی نصرتی گفت :مراسم استقبال از این شهید بزرگوار در روز شنبه مورخ 31/6/97 در اولین روز از دفاع مقدس ساعت 17 عصر در مسجد المهدی (عج) فاضل آباد باحضور آحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر این شهید در روز شنبه 31/6/97 در مسجد جامع فاضل آباد همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد :مراسم تشییع شهید علی نصرتی در روز یکشنبه 1/7/97 ساعت 9 صبح از مسجد محمدیه علی آباد کتول شروع و در گلزار شهدای امامزاده الازمن تدفین خواهد شد.

گفتنی است مراسم سوم شهید نصرتی در روز دوشنبه 2/7/97 از ساعت 10 الی 13 در مصلی امام رضا (ع) علی اباد کتول برگزار خواهد شد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-5962.html )