عنوان خبر:برگزاری جشن زیر سایه خورشید در 30 شهر گلستان
پنجشنبه 13 تير 1398 - 05:31:38


بنی فاطمه:
برنامه‎های جشن زیر سایه خورشید در دهه کرامت و امامت در ۳۰ شهر و ۵۲ روستای استان گلستان برگزار می‎شود.



دبیر جشنواره زیرسایه خورشید در گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با اشاره به برنامه‎های دهه کرامت و زیرسایه خورشید استان گلستان اظهار کرد: جشن متمرکز استانی در قالب جشن زیرسایه خورشید با حضور خدام رضوی در مرکز استان گلستان برگزار می‎شود.

به گزارش گلستان نیوز به نقل از "شبستان" سید حسام بنی فاطمه ادامه داد: برنامه‎های جشن زیر سایه خورشید در دهه کرامت و امامت در 30 شهر و 52 روستا در استان گلستان برگزار می‎شود.

بنی‎فاطمه گفت: 40 جهیزیه برای جوانان استان گلستان در راستای ترویج ازدواج آسان در استان تدارک دیده شده که با حضور خدام رضوی این جهیزیه‎ها در دهه کرامت اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه همایش تقریب مذاهب در شهرستان گنبد کاووس و گرگان از دیگر برنامه‎های جشنواره زیر سایه خورشید است، بیان کرد: شعار محوری دهه کرامت «خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل البیت(علیه‎السلام)» است و امید داریم بتوانیم در این مسیر با برگزاری جشنواره‎های زیرسایه خورشید گام برداریم.

دبیر جشن زیرسایه خورشید در گلستان بیان کرد: امسال همانند سال‎های گذشته سه کاروان«معین الضعفا»در شرق استان ، «شمس الشموس» در مرکز استان و «غریب القربا» در غرب استان مستقر می‎شوند و 42 عنوان برنامه را در استان برگزار  می‎کنند.

بنی‎فاطمه با بیان اینکه 250 تشکل در سطح استان متولی برگزاری برنامه‎های جشن‎های دهه کرامت و امامت و زیرسایه خورشید است، افزود: از تولد نوزاد تا لحظه مرگ در استان با حضور خدام رضوی در استان گلستان برنامه داریم.


#حالمان_خوب_میشود




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-6044.html )