عنوان خبر:برگزاري 300 نمايشگاه قرآني هر ساله در سراسر كشور
يكشنبه 14 آذر 1389 - 23:33:21


رييس مركز توسعه و ترويج فعاليت هاي قرآني كشور گفت: هر ساله با همكاري ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامي 300 نمايشگاه علوم قرآني در سراسر كشور داير مي شود.



حجت الاسلام والمسلمين 'حميد محمدي' روز يكشنبه در جمع خبرنگاران در حاشيه برگزاري پنجمين نمايشگاه كتاب گلستان افزود: اين نمايشگاه در 299 شهر كشور به همراه تهران برگزار مي شود كه اين تعداد شهر، نشانه تمايل و علاقه مندي مردم به نمايشگاه هاي علوم قرآني است.
به گفته وي، اين آمادگي وجود دارد تا از هر شهرستاني كه تقاضاي برگزاري نمايشگاه را داشته باشد، حمايت مالي و معنوي خوبي انجام شود.
وي تصريح كرد: در برخي از استان هاي كشور در 22 شهر نيز نمايشگاه علوم قرآني برگزار كرده ايم.
وي ادامه داد: ما در اين نمايشگاه نيز محصولات قرآني را عرضه و ارائه مي نمائيم و انتظار داريم تا ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ها نيز استقبال و تمايل خوبي داشته باشند.
محمدي در ادامه گفت: در بخش آموزش نيز تفاهم نامه هايي با موسسات و مراكز قرآني كشور انعقاد كرده ايم و آنها را تا پايان سال به انجام مي رسانيم كه مفاهيم قرآني، حفظ و تفسير قرآني از مفاد اين تفاهم نامه است.
قائم مقام وزير ارشاد افزود: در بحث ترويج نيز، برگزاري جشنواره هاي مختلف در دستور كار است كه برگزاري سه جشنواره بين المللي آن در استان گلستان نمونه اي از اين فعاليت هاست.
به گفته محمدي، همچنين ساخت و تجهيز موسسات قرآني و اختصاص اعتبارات خاص و ويژه به اين موسسات تا سقف 10 ميليارد ريال در دستور كار و برنامه هاي ما تا پايان سال جاري قرار دارد.

منبع : ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-611.html )