عنوان خبر:طولاني ‌شدن روند رسيدگي مهم‌ترين موضوع شكايات مردم
سه شنبه 16 آذر 1389 - 23:25:24


كارشناس مسئول رسيدگي به شكايات مردمي شوراي حل اختلاف گلستان گفت: طولاني شدن روند رسيدگي به پرونده‌ها بيشترين حجم شكايت‌هاي مردم از شعب شوراي حل اختلاف استان را تشكيل مي‌دهد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي شوراي حل اختلاف استان گلستان، جواد درويشي اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از 50 نفر از عملكرد شوراي حل اختلاف به اين واحد شكايت ارائه كرده‌اند.
وي افزود: طولاني شدن روند رسيدگي به پرونده‌ها به ويژه در بخش تصادفات مهم‌ترين بخش شكايت‌هاي مردم را تشكيل داده است.
كارشناس مسئول رسيدگي به شكايات مردمي شوراي حل اختلاف استان گلستان گفت: زمان‌بر بودن رسيدگي به پرونده‌هاي تصادفاتي كه با شكايت شاكي آغاز مي‌شود و طي شدن دوره درمان در تصادفات جرحي، روند رسيدگي را طولاني‌تر مي‌كند و به همين دليل بايد مردم كمي صبورتر باشند تا رسيدگي به پرونده‌ها دقيق‌تر انجام شود.
درويشي خاطرنشان كرد: البته در اين پرونده‌ها سعي مي‌كنيم با بررسي و شناسايي علل، حتي‌الامكان زمان رسيدگي به پرونده‌ها را كاهش دهيم.
وي از مردم خواست در صورت هرگونه شكايت از عملكرد اعضا و نحوه رسيدگي به واحد رسيدگي به شكايت مردمي اين شورا واقع در گرگان، خيابان شهيد بهشتي، نرسيده به فلكه كريمي، روبروي دادسراي گرگان، طبقه فوقاني نمايندگي سايپا، دفتر مديريت شوراهاي حل اختلاف گلستان مراجعه يا با شماره 3332407-0171 تماس بگيرند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-614.html )