عنوان خبر:برگزاري مسابقات پينگ‌پنگ
سه شنبه 16 آذر 1389 - 23:26:47


معاون اداري مالي شركت غله گلستان گفت: نخستين دوره مسابقات پينگ‌پنگ كاركنان واحدهاي تابعه شركت غله و خدمات بازرگاني استان در گرگان برگزار شد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني استان گلستان، منصور صيادي در حاشيه مراسم اختتاميه و اهدا جوايز اين دوره از مسابقات اظهار داشت: اين دوره از رقابت‌ها با حضور 20 ورزشكار از شهرستان‌هاي گرگان، گنبدكاووس، كلاله و علي‌آبادكتول و با همكاري تنگاتنگ هيئت پينگ‌پنگ استان گلستان برگزار شده است.
وي افزود: اين رقابت‌ها به صورت انفرادي و براساس آخرين مقررات رسمي كشور در اين رشته و در شش گروه برگزار شد و براي امر قضاوت از بهترين و مجرب‌ترين تيم داوري استان در اين دوره از بازي‌ها دعوت به عمل آمد.
صيادي خاطرنشان كرد: هنگامي كه صحبت از ورزش، ورزشكار و تيم‌هاي ورزشي در ميان ادارات و سازمان‌ها به ميان مي‌آيد، كمتر كسي به اين مهم توجه مي‌كند كه شايد سازمان، اداره كل و اداره‌اي هم تيم ورزش داشته و يا قهرماني را به دنياي استعدادهاي ورزشي معرفي كرده باشد.
معاون اداري مالي شركت غله گلستان ادامه داد: اين در حالي است كه فوايد ورزش و نشاطي كه انسان پس از ورزش كردن پيدا مي‌كند بر كسي پوشيده نيست و اين مهم به خصوص براي كارمندان ادارات كه ساعت‌ها پشت ميزهاي خود در حالتي ثابت مي‌نشينند ضروري‌تر از اقشار مختلف جامعه است.
صيادي تأكيد كرد: ورزش در ميان ادارات براي كارمندان باعث شده است كه روحيه همكاري و تعاون در آنان شكل گيرد و نشاط و سرزندگي به ميان جمع خانوادگي آنان نيز سرايت كند.
وي افزود: كارمندان به وسيله ورزش توانسته‌اند خانواده‌اي را تشكيل دهند كه روحيه همكاري در بين آنها بالاست و از طرفي زمينه ارتقا سطح توانمندي‌هاي جسمي و روحي در ميان كاركنان فراهم ساخته است.
صيادي ادامه داد: در اين دوره از مسابقات، قربان‌محمد گل‌چشمه از گنبدكاووس، محمدحسن عالمي از گرگان، عبدالمجيد سهرابي از كلاله و رحيم باغباني از گرگان مشتركا به مقام‌هاي اول تا سوم اين دوره از رقابت‌ها دست يافتند.
معاون اداري مالي شركت غله و خدمات بازرگاني گلستان يادآور شد: تيم پينگ‌پنگ شركت غله و خدمات بازرگاني استان گلستان چندي پيش در رقابت‌هاي پينگ‌پنگ منطقه چهار كشور كه با حضور 9 تيم از استان‌هاي خراسان‌شمالي، مازندران، سمنان و گلستان به مناسبت هفته تربيت‌بدني در سالن پينگ‌پنگ مقصودلو شهرستان گرگان برگزار شده بود با انجام 20 بازي موفق به كسب مقام دوم كشور در اين رقابت‌ها شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-615.html )