عنوان خبر:تلاش بيشتر خواص براي تبيين و بصيرت افزايي درموضوع فتنه
سه شنبه 16 آذر 1389 - 23:28:24


نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: خواص تلاش بيشتري براي تبيين موضوع فتنه و روشنگري و بصيرت افزايي در اين زمينه داشته باشند.



حجت الاسلام والمسلمين دكتر 'سيدعلي طاهري' روز سه شنبه تصريح كرد: با تبعيت محض از ولايت، ضمن بر طرف كردن اين فتنه، با ايجاد بصيرت در راستاي آگاهي بخشي به عموم اقشار جامعه بايد تلاش كرد.
وي همچنين با اشاره به برگزاري همايش بصيرت در سايه ولايت در گرگان، اظهارداشت: اين گردهمايي روز سه شنبه با حضور سيدشهاب‌الدين صدر نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي در حوزه علميه امام صادق (ع) گرگان برگزار مي شود.
نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: يك برنامه‌ جبهه اصولگرايان استان گلستان دعوت از شخصيت‌هاي مطرح كشور براي تحليل مسائل روز كشور است كه هر چند وقت يكبار انجام مي‌گيرد.
حجت‌الاسلام طاهري اظهار داشت: حضور سيدشهاب‌الدين صدر نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي به عنوان يكي از شخصيت‌هاي شناخته سياسي كشور در اين استان و به منظور تبيين مسائل روز جامعه است.
وي با اشاره به علت نامگذاري اين همايش به نام بصيرت در سايه ولايت تصريح كرد: بصيرت نياز اوليه كشور در شرايط كنوني است كه بارها از سوي مقام معظم رهبري در سخنراني‌هاي متعدد بر ضرورت آن تاكيد شده است.
دكتر طاهري همچنين با اشاره به فرارسيدن ايام محرم از مبلغان خواست براي افزايش بصيرت جامعه تلاش كنند و ياداور شد: اگر به فرمايشات مقام معظم رهبري در يك سال اخير توجه شود معظم‌له در هر سخنراني به ابعاد مختلف فتنه بزرگ سال گذشته اشاره داشتند.
نماينده گرگان و آق قلا در مجلس، يكي از ضروريات جامعه امروزي را بحث بصيرت دانست و گفت: روشنگري مسائل روز جامعه بايد از سوي مبلغان با جديت دنبال شود.
براساس اعلام دفتر دكتر طاهري، وي با بيان اينكه بايد خواص تلاش بيشتري براي بصيرت افزايي در موضوع فتنه داشته باشند، گفت: در فتنه سال گذشته سران فتنه تلاش داشتند اسلام، انقلاب و نظام را زير سوال ببرند.
نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي دربخش ديگري با بيان برنامه‌هاي سيدشهاب‌الدين صدر در استان گلستان گفت: نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي بعد ورود به استان در جمع دانشجويان دانشگاه امام خميني (ره) شهرستان علي‌آبادكتول در خصوص نهضت حسيني سخنراني كرده و سپس بعد از ظهر سه‌شنبه (امروز) در همايش بصيرت در سايه ولايت براي مردم سخنراني مي كند.

منبع : ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-616.html )