عنوان خبر:رونمایی از شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان
پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 20:22:54


به مناسبت روز خبرنگار و با حضور اصحاب رسانه
مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای عرصه رسانه شهرستان علی آباد کتول در استان گلستان برگزار شد.



عصر پنج شنبه 17 مرداد ماه 1398 مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر 3 تن از شهدای عرصه رسانه استان گلستان در قطعه شهدای امام زاده ساورکلاته شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش گلستان نیوز در این مراسم که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان گلستان و مسئولین شهرستان علی آباد کتول از جمله فرماندار و فرمانده سپاه و رئیس سازمان تبلیغات و همچنین خانواده و دوستان شهید برگزار شد جناب سرهنگ زمانی فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول و جناب آقای قرائی مسئول بسیج رسانه استان گلستان پیرامون موضوع عرصه رسانه و رسالت آن به صحبت پرداختند .

فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول در بخشی از سخنان خود با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به بزرگوارانی که در عرصه رسانه فعالیت می کنند شامل عکاس ها و خبرنگارها و تصویربردارها گفتند که همه اینها یک رسالتی روی دوششان هست و براساس همان رسالت که دارند یک وظیفه بزرگی دارند که انسجام و امید بخشی در جبهه انقلاب اسلامی است.
جناب سرهنگ زمانی با نقل این فرمایش از حضرت امام خمینی ره که "مطبوعات باید منعکس کننده آمال و آرزوهای ملت باشد مسائلی که ملت می خواهد آنها را منعکس کنند البته آزادند که یک مطلب دیگری هم که کسی می گوید منعکس کنند لکن در توطئه آزاد نیستند ما از بعضی از مطبوعات توطئه می فهمیمبرای اینکه مسائلی که بر ضد انقلاب است با آب و تاب و طول و تفسیر می نویسند و مسائلی که بر وفق انقلاب است را نمی نویسند یا با اشاره ای رد می شوند این طور مطبوعات مورد قبول ملت نیست" گفتند که اگر ما این فرمایش عمیق حضرت امام ره را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم شاید امروز ما خیلی از اتفاقاتی که در جامعه دارد می افتد ما شاهدش نباشیم.

قرائی مسئول بسیج رسانه استان گلستان نیز در صحبت های خویش با اعلام اینکه شهدای عرصه رسانه استان گلستان شش نفر هستند که سه نفر از ایشان متعلق به شهرستان علی آباد کتول می باشند که شهیده زهرا قلی پور اردکانی به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان در سال 1398 انتخاب شدند و شهیدان محمد رضا معززی و سید حسن حسینی شهدای شاخص سالهای گذشته بودند.

آقای دیلم از دوستان نزدیک شهید معززی با ذکر خاطره ای از ایشان مبنی بر اینکه پس از خبردار شدن از فتوای حضرت امام خمینی ره در مورد حرام بودن استفاده از وسیله نقلیه دولتی، شهید معززی موتور در اختیار خود را بدون سوار شدن و با دست به سپاه رساندند از زنده بودن روح تعهد در شهید مععزی گفتند.

در این مراسم با اهداء تندیس شهید اردکانی و کارت بسیج رسانه شهید معززی و شهید اردکانی به خانواده ایشان از تلاش های این شهدای عزیز قدردانی شد.

شهیده زهرا قلی پور اردکانی و همسرشان شهید دکتر محمد رضا معززی و دو فرزند دلبندشان شهیده سارا و شهید محمد تقی معززی در صانحه اصابت موشک به هواپیمای حامل ایشان در زمان بازگشت از ماموریت آموزشی ایشان به کشور روسیه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

گزارش تصویری رونمایی از تصویر شهیده شاخص بسیج رسانه استان گلستان




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-6179.html )