عنوان خبر:برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در علی آباد کتول
جمعه 17 فروردين 1403 - 17:06:46


طوفان الاحرار:
مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهر علی آباد کتول با حضور باشکوه و پرشور خود هم‌پای ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.



به گزارش گلستان نیوز، راهپیمایی پرشور و باشکوه روز جهانی قدس در شهر علی آباد کتول هم‏زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با هفدهم فروردین 1403برگزار شد.

امت همیشه در صحنه علی آباد کتول امروز همزمان با سراسر کشور و مردم آزاده جهان، به خیابان آمدند و در اعتراض به نسل کشی و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد انزجار سر دادند.

در این مراسم که از مقابل مسجد محمدیه شهر علی آباد کتول آغاز شد، شمار زیادی از مردم به خصوص جوانان و نوجوانان روزه‏ دار شرکت داشتند.

این راهپیمایی پس از طی مسیر در مصلی جمعه امام رضا علیه السلام شهر علی آباد کتول جهت شرکت در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه خاتمه ‏یافت.

امت حزب الله و همیشه در صحنه شهر علی آباد کتول اعم از جانبازان، بسیجیان،آزادگان، کارمندان، نظامیان، دانشجویان، دانش ‏آموزان و  خانواده‏ های معظم شهدا و روحانیان حضوری گسترده و باشکوه در این راهپیمایی داشتند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده شد.

جناب آقای رحمت الله نوروزی نماینده شهرستان علی آباد کتول سخنران این مراسم بودند.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-6315.html )