عنوان خبر:اطلاعات موثق درباره هدفمندي يارانه‌ها
چهارشنبه 17 آذر 1389 - 23:34:12


استاندار گلستان گفت: مردم اخبار صحيح و به روز مراحل مختلف اجراي قانون هدفمند شدن يارانه‌ها را تنها از ستاد هدفمندي يارانه‌ها در كشور و استان و از مجراي رسانه ملي پيگيري كنند.



مهندس 'جواد قناعت' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، در حاشيه برگزاري شوراي اداري استان گلستان افزود: اعتماد به منابع خبري غير از منابع معرفي شده، آب به آسياب دشمن ريختن و خيانت به خود و جامعه است.
وي با اشاره به نزديك شدن اجراي كامل قانون هدفمندي يارانه‌ها در كشور تصريح كرد: گلستاني‌ها مي‌توانند همه سوالات و ابهامات خود را درباره اين قانون از ستاد هدفمندي يارانه‌ها در استان مطرح و پاسخ خود را دريافت كنند.
قناعت مهم‌ترين وظيفه مديران در زمان اجراي هدفمندي يارانه‌ها را حفظ آرامش و القاي اميد به جامعه عنوان كرد و گفت: همه مديران بايد با هوشياري و تدبير كافي مراقب شيطنت‌‌هاي برخي مخالفان اجراي طرح در داخل باشند.
وي تاكيد كرد: يقين داشته باشيد در زمان اجراي اين طرح در كشور سمپاشي و تخريب شديدي از سوي رسانه‌هاي بيگانه و برخي مطبوعات داخلي كه از سران فتنه خط مي‌گيرند درباره اين جراحي بزرگ اقتصادي صورت مي‌گيرد.
وي ادامه داد: به منظور مقابله با دشمنان داخلي و خارجي بايد اطلاعات مربوط به هدفمندي يارانه‌ها صحيح و به سرعت در اختيار مردم قرار گيرد تا رسانه‌هاي بيگانه فرصتي براي دروغ‌پردازي و شايعه سازي در اين باره را نداشته باشند.
وي در ادامه با اشاره به فرا رسيدن ايام عزاداري امام حسين (ع) اين ايام را بهترين فرصت براي تحكيم بنيان‌ ولايت محوري آحاد مردم دانست و گفت: چنانچه بصيرت لازم آن ‌طور كه مد نظر مقام رهبري است در بينش همه افراد به طور كامل محقق شود مي‌توان از قيام امام حسين (ع) عبرت‌هاي بزرگي گرفت و از انحراف و افتادن در خط دشمن پيشگيري كرد.
قناعت يكي از مشكلات در صدر اسلام را انحراف برخي از ياران رسول مكرم اسلام (ص) پس از رحلت ايشان عنوان كرد و افزود: عده‌اي از ياران پيامبر (ص) به جاي ولايت‌مداري و ولايت محوري به دنبال خلافت و حكومت رفتند و از همين جا بود كه انحراف از مسير ولايت رخ داد.
وي با بيان اين كه شباهت‌هاي بسياري بين قيام عاشورا و زمان حاضر وجود دارد، اضافه كرد: در عصر امروز نيز عده‌اي از ولايت رو گردانده و براي حفظ مقام و پست‌هايي كه سال‌ها پيش داشته‌اند به دنبال ايجاد خلافت و حكومت هستند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-632.html )