عنوان خبر:اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها كليد شكوفايي اقتصاد
چهارشنبه 17 آذر 1389 - 23:34:19


مدير عامل شركت گاز گلستان گفت: اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها كليد شكوفايي اقتصاد كشور است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، رمضانعلي سنگدويني ظهر امروز در جمع روحانيون گلستان اظهار داشت: تريبون مساجد به عنوان پايگاه معنوي و فرهنگي كمك بزرگي در اجراي قانون هدفمندكردن يارانه‌ها و فرهنگ‌سازي مصرف بهينه و ايمن گاز مي‌كند.
وي ضمن ارائه گزارش مختصر از عملكرد شركت گاز گلستان در زمينه توسعه گازرساني در استان و خدمات‌رساني به مشتركان، در خصوص اجراي قانون هدفمندكردن يارانه‌ها، فرهنگ‌سازي آن، نكات ايمني و مصرف بهينه گاز، ضرورت توجه دادن و تبليغ آن به مصرف‌كنندگان از كانال‌هاي مختلف به ويژه تريبون‌هاي نماز جمعه و جماعات، مساجد، حسينيه‌ها و تكايا در ايام محرم اشاره كرد.
مدير عامل شركت گاز گلستان گفت: ماه محرم‌الحرام كه در نزد شيعيان از مقام و عظمت خاصي برخوردار است در اين ايام عرفاني، مبلغان و طلاب براي ترويج صحيح واقعه عاشورا و اهداف والاي قيام بزرگ اباعبدالله‌الحسين (ع) به مساجد سراسر استان مشرف مي‌شوند بنابر اين با عنايت به اينكه در فصول سرد سال قرار داريم و مشتركان گاز به استفاده از وسايل گرمايشي مبادرت ورزيدند نياز است براي جلوگيري از وقوع حوادث ناشي از استفاده ايمن از گاز و صرفه‌جويي در مصرف اين انرژي طبيعي فرهنگ‌سازي شود.
سنگدويني افزود: يكي از مبادي مهم كه كمك بزرگي در كسب اهداف شركت گاز مي‌كند ترويج آن توسط مبلغان و مروجان از طريق تريبون‌هاي مقدس مساجد است كه اميدواريم اين امر مهم با مشاركت جمعي و همت والاي شما بزرگواران محقق شود.
وي با اشاره به اينكه شركت گاز گلستان از طرق مختلف از جمله رسانه‌ها و مراكز آموزشي و معنوي نسبت به فرهنگ‌سازي مصرف بهينه و ايمن گاز مبادرت ورزيده در خصوص اهميت جايگاه مقدس مساجد گفت: مساجد پايگاه معنوي و تبليغاتي مناسب و بهترين مكاني است كه مي‌تواند در فرهنگ‌سازي و انتقال پيام‌هاي مهم معنوي، فرهنگي و... به ويژه در اين ماه معنوي كه انبوه مردم عزادار و عاشق امام حسين و ائمه اطهار (ع) براي برپائي مراسم عزاداري جمع مي‌شوند، مفيد باشد.
سنگدويني تصريح كرد: مبلغان مي‌توانند در كنار تبليغ واقعه عاشورا و اهداف قيام امام حسين (ع) پيام اين شركت را به مردم انتقال دهند بنابر اين طي رايزني‌هاي انجام شده با مسئولان ذيربط بسته‌هاي آموزشي حاوي لوح فشرده، بروشور و كتابچه حاوي پيام‌هاي ايمني و صرفه‌جويي تحويل شركت‌كنندگان در همايش شد تا با مطالعه و فراگيري متون آن بتوانند آنرا به مردم استان بازگو كنند.
مدير عامل شركت گاز گلستان اظهار اميدواري كرد در راستاي اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها كه كليد شكوفايي اقتصاد كشور است با استفاده بهينه از گاز طبيعي اين منبع خدادادي به نحو مطلوبي استفاده شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-633.html )