عنوان خبر:همايش سرمايه‌گذاري و نحوه تامين منابع مالي
چهارشنبه 17 آذر 1389 - 23:34:57


همايش يك روزه سرمايه‌گذاري و نحوه تامين منابع مالي با حضور صنعتگران، توليدكنندگان، سرمايه‌گذاران و كارآفرينان امروز در گرگان برگزار شد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، اين همايش با همكاري استانداري گلستان، سازمان امور اقتصادي و دارايي استان و خانه صنعت و معدن گلستان و با حضور معاون وزير و رئيس كل سازمان سرمايه‌گذاري و كمك‌هاي اقتصادي و فني ايران، ظهر امروز در سالن همايش‌هاي اداره كل حفاظت محيط زيست گلستان برگزار شد.
معاون برنامه‌ريزي استاندار گلستان در اين همايش با اشاره به مشكلات توليدكنندگان گفت: در كارگروه توانمندسازي به اين دست از مشكلات رسيدگي مي‌شود.
رضا غلامي اظهار داشت: متوسط درآمد سرانه استان نصف ميانگين كشوري است.
وي اذعان داشت: حداقل طي سال آتي اين ميزان به دو برابر فعلي افزايش پيدا مي‌كند.
معاون برنامه‌ريزي استاندار گلستان نگاه دولت دوم را اولويت‌دار بودن بخش سرمايه‌گذاري دانست و افزود: در سال گذشته رشد سرمايه‌گذاري با 86 درصد رشد مواجه بود كه در سال جاري نيز معادل 800 ميليون دلار سرمايه گذاري صورت گرفته است.
غلامي با تاكيد بر ارزش كار و سرمايه‌گذاري گفت: آنچه موجب كرامت انساني است كار است و آنكه اين فرصت را ايجاد مي‌كند سرمايه گذار است.
وي گلستان را استاني با ظرفيت‌هاي بسيار زياد عنوان و تصريح كرد: باروري و شكوفايي ظرفيت‌هاي كشف نشده با حضور صنعتگران و فعالان اقتصادي ميسر خواهد شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-638.html )